Monitor LCD - odzwierciedlenie barw

Data: 2009-05-21 15:51:32
Autor: BQB
Monitor LCD - odzwierciedlenie barw
Szukam monitora LCD, który będzie miał bardzo dobre odzwierciedlenie barw i jak największą ich ilość możliwą do uzyskania. Czas reakcji jest najmniej istotnym parametrem - 200ms też będzie OK. To będzie monitor dla grafika. Wielkość monitora to 19" bądź więcej. Na EIZO mnie nie stać, więc prosiłbym o tańsze propozycje.

Data: 2009-05-21 15:54:49
Autor: GAL

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4a155c63$1news.home.net.pl...
[...]

nie stać cie na eizo?
http://www.allegro.pl/item636866041.html

Data: 2009-05-21 16:15:25
Autor: Grzegorz Krukowski
Monitor LCD - odzwierciedlenie barw
On Thu, 21 May 2009 15:51:32 +0200, BQB
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

[...]
Popytaj się tu:
pl.rec.foto.cyfrowa
pl.comp.dtp

Siedzą tu właśnie tacy, dla których wymienione przez ciebie cechy są
istotne.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-21 16:02:45
Autor: kamil

"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:9aoa15lisst57d5b5t44dquclggl8ckpks4ax.com...
[...]

Odpowiedz moge dac nawet tutaj - jesli nie stac kolegi na dobry monitor z matryca IPS albo przynajmniej PVA/MVA, niech poszuka uzywanego LCD bo inaczej wyrzuci tysiac zlotych na cos, co w ogole nie nadaje sie do takich zastosowan.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-21 16:07:57
Autor: kamil

"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:gv3qem$s30$1inews.gazeta.pl...

[...]

** uzywanego CRT

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-21 18:47:48
Autor: doom3
[...]

znaczy sie na pewno nie 200ms, bo to prawie cwierc sekundy opoznienia, wiec na takim corelu byc ocipial :)
25ms... to i tak duzo a powinno Ci wystarczyc, z dluzszym czasem reakcji ciezko bedzie Ci nawet znalezc.

--
doom3

Monitor LCD - odzwierciedlenie barw