Monitor LCD z LED i nie TN

Data: 2010-09-27 13:56:11
Autor: kamil
Monitor LCD z LED i nie TN

"Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> wrote in message news:i7hq5g$h9p$1inews.gazeta.pl...
Powitanko,

Szukam monitorka z podswietleniem LED, ale wszystko co znajduje, to TN. Zalezy mi na katach takich jak w dowolnych innych sensownych matrycach. Czy to jakis problem technologiczny, ze z monitorow nie zabijajacych cena nie ma tych z LED i matryca PVA/IPS? Wielkosc w okolicach 20" wystarczy. Mozecie cos polecic?

http://blogntech.com/dell-introduces-four-new-ips-led-monitors.html

Powinny niedlugo pojawic sie na rynku europejskim, ewentualnie od czego ebay..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-27 13:57:05
Autor: kamil

[...]