Monitor LG

Data: 2013-04-18 15:06:32
Autor: animka
Monitor LG
W dniu 2013-04-18 11:25, GAD Zombie pisze:
Witam
Wiem, ze juz pytalem o podobne rzeczy, ale nie dostalem odpowiedzi,
ktora pomoglaby mi zdecydowac. Sprobuje troche inaczej.
Obejrzalem kilka monitorow/telewizorow w sklepie. Telewizor Samsunga 22"
bardzo malo mi sie spodobal, kiedy zobaczylem, ze jak sie patrzy na
niego z boku to ekran robi sie czarny i zupelnie nic nie widac. Poza tym
byl ok.
Obejrzalem obok stojacy LG 26" (nie pamietam modelu), ktory mial
niesamowite katy widzenia - obraz byl ladny i kolorowy nawet podczas
patrzenia na telewizor prawie calkiem z boku.
Niestety w zadnym okolicznym sklepie nie moge zobaczyc monitorow LG 23"
lub 24". Facet w sklepie probowal mnie zapewniac, ze wszystkie male
monitory/telewizory (czyli o przekatniej mniejszej niz 32") maja slabe
katy widzenia i nie ma na to rady. Jednak z opisow mniejszych monitorow
LG (23" i 24") wynika, ze jednak te monitory maja inne matryce i katy sa
dobre.
Spojrzmy np na ten model (prosze sie nie sugerowac sprzedawca, chodzi mi
o opis modelu):
http://allegro.pl/tv-monitor-23-lg-m2352d-pz-led-mpeg4-hdmi-ips-i3159499811.html

Wyglada fajnie. W sieci poczytalem troche opinii na temat kilku  roznych
modeli tego pokroju z LG i ogolnie ludzie zachwalaja, ale czytalem tez
opinie, ze obraz troche smuzy w ruchu, ktos tam tez marudzil na
nierownomierne podswietlenie matrycy... I to mnie jakos zniechecilo.
Chcialbym zobaczyc to na zywo, ale w zadnym sklepie nie maja, a tam
gdzie maja to mowili mi, ze maja w magazynie i nie mozna go objerzec,
tylko najwyzej zamowic i od razu kupic. A to takie kupowanie kota w worku.

Czy ktos z szanownych grupowiczow mial kontakt z takim
monitorem/telewizorem LG 23" lub 24" (ew. z ktorym modelem) i moglby sie
wypowiedziec?
Bede go uzywal jako telewizor, ale widze, ze z taka przekatna ekranu to
sprzedaja tylko monitory z tunerami (chociaz nie wiem czy jest
faktycznie jakas roznica miedzy monitorem i telewizorem tego typu...).
Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi, bo dzisiaj w sklepach to stoja
same telewizory 32", 40" lub 50" i wieksze, a ja naprawde chce cos
malego (23" lub 24" bylby idealny). I z gory dziekuje za rady typu "kup
wiekszy", jak w poprzednim watku. To nie rozwiazuje mojego problemu ani
troche.

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

--
animka

Data: 2013-04-18 15:15:01
Autor: doom3
Monitor LG

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:kkor53$v5p$1node2.news.atman.pl...

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

Yyyyyy... a po co przeplacac ?
Nie logiczniej jest obejrzec obiekt na zywo w takim euro czy media a pozniej kupic taniej w necie ?

--
doom3

Data: 2013-04-18 15:14:18
Autor: GAD Zombie
Monitor LG
W dniu 2013-04-18 15:15, doom3 pisze:

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

Yyyyyy... a po co przeplacac ?

Telewizory kupuje sie, jak wszystko, tam gdzie tanio i przyzwoicie.

Nie logiczniej jest obejrzec obiekt na zywo w takim euro czy media a
pozniej kupic taniej w necie ?

I tak tez to opisalem. Tylko w tych sklepach nie ma tych malych monitorow. Sprawdzalem w kilku sklepach i wszedzie to samo.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2013-04-18 20:09:39
Autor: RadoslawF
Monitor LG
Dnia 2013-04-18 15:15, Użytkownik doom3 napisał:

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

Yyyyyy... a po co przeplacac ?
Nie logiczniej jest obejrzec obiekt na zywo w takim euro czy media a pozniej kupic taniej w necie ?

Wolę zapłacić te sto złotych więcej i sprawdzić taki monitor
w sklepie przed zakupem. Ale s± tacy co wol± zaoszczędzić
a potem napędzaj± grupę a.p.allegro pytaniami co robić
bo kontakt ze sprzedaj±cym się urwał a przysłany sprzęt nie
do końca jest zgodny z opisem.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-18 16:49:00
Autor: animka
Monitor LG
W dniu 2013-04-18 15:06, animka pisze:

Powinno być:
Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGD a nie na Allegro.

W poprzednim poście literka m mi się dokleila.

--
animka

Data: 2013-04-18 23:12:39
Autor: PiteR
Monitor LG
animka pisze tak:

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

nie

kupuje się w Neonet i w Kerfurze

--
Piter

Data: 2013-04-18 23:27:42
Autor: Kamil
Monitor LG

Data: 2013-04-19 12:40:23
Autor: Kamil
Monitor LG
Użytkownik "animka" napisał:

Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

Czy Ty kiedykolwiek i czegokolwiek jesteś w stanie się nauczyć? Choćby
cytowania? Właściwego zamiast debillnego?

Bzpzdr

Data: 2013-04-19 21:19:04
Autor: Jawi
Monitor LG
W dniu 2013-04-18 15:06, animka pisze:
Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.
Ty jak coĹ› napiszesz... :)
To jeszcze dopowiedz dlaczego w Ero AGD?
Gdzie majÄ… ceny w promocji takie jak gdzie indziej w wielu miejscach bez ĹĽadnych promocji?

--

Monitor LG