Monitor Philips 190B

Data: 2011-11-09 10:15:09
Autor: Magdalena
Monitor Philips 190B
Dzisiaj rano włączam monitor i na środku ekranu mam otwarte menu volume. Nie można tego okienka zamknąć :-( Wyłączam i włączam monitor ale volume cały czas jest otwarte. Przyciski na monitorze nie reagują. Da się coś z tym zrobić?

Magdalena

Data: 2011-11-09 11:22:58
Autor: Doxent
Monitor Philips 190B
cały czas jest otwarte. Przyciski na monitorze nie reagują. Da się coś z tym zrobić?

sprawdź czy nie zaklinowały się klawisze. Najczęściej efekt działania małych dzieci.

Data: 2011-11-09 11:41:03
Autor: Magdalena
Monitor Philips 190B
sprawdź czy nie zaklinowały się klawisze. Najczęściej efekt działania
małych dzieci.

Nie nie, przyciski są sprawne. Wyłączyłam monitor z prądu, i po ponownym włączeniu, okienko volume zniknęło :-) Jednak nadal nie można sterować monitorem przyciskami znajdującymi się na obudowie monitora. Nie da się wejść do menu, ani rozjaśnić ani przyciemnić matrycy.

Magdalena

Monitor Philips 190B