Monitor VGA

Data: 2012-01-04 16:20:27
Autor: Yakhub
Monitor VGA
Witam.

Pytanie  może  trochę  nietypowe  na  tej grupie, bo tyczy się sprzętu
raczej low-fi :).

Mam  wakatujący  monitor  lcd. Chciałbym go jakoś wykorzystać. I tutaj
pytania:

1. Czy jest na rynku jakiś odtwarzacz filmów (nie musi być nawet DVD -
wystarczy  USB  :)  ),  który  będzie  miał  wyjście  D-SUB?  Takie do
podłączenia monitora? Zdaje się, że kiedyś Manta takie coś robiła, ale
chyba mi się coś pomerdało, bo nie mogę tego teraz znaleźć.

2.  Czy  jest  na  rynku  jakiś tuner DVB-T, który miałby bezpośrednie
wyjście D-SUB?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub