Monitor biurowy do 2000 zł

Data: 2010-12-18 19:08:01
Autor: Pszemol
Monitor biurowy do 2000 zł
Nie wiem jakie Ty Arku chcesz pornole w tym biurze oglądać
ale ja niedawno, we wrześniu kupiłem używaną 19-tkę Della
w stanie idealnym za 360zł... Obraz jest jak żyleta przez DVI.

Nie wyobrażam sobie oglądania 26" ekranu na biurku...
Jakie duże masz to biurko? Z jakiej odległości na monitor patrzysz?

Data: 2010-12-19 02:21:51
Autor: Arkadiusz Dymek
Monitor biurowy do 2000 zł
W dniu 12/19/2010 2:08 AM, Pszemol wrote:
[...]

Przy 1920x1200 to jednak te piksele takie wielkie chyba nie będą. Plamka rzędu 0,30 powinna być do przeżycia. Spędzam niestety przy tym pudle w cholerę czasu, więc wolę oczy oszczędzać - zwłaszcza, że często muszę ślepić sie w czcionkę ósemkę. Skądinąd to 26 cali to nie jest warunek konieczny, może być i mniej, ale ergonomia jest dla mnie sprawą kluczową. Przede wszsystkim żadnych falowań podświetlenia przy maksymalnym obniżeniu jasności - o tym niestety w żadnym teście nikt nie pisze, wszyscy skupiają się na odwzorowaniu barw, które mają dla mnie znaczenie zdecydowanie drugorzędne. Budżet - trzeciorzędne.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-12-19 18:02:57
Autor: Grzegorz Krukowski
Monitor biurowy do 2000 zł
On Sun, 19 Dec 2010 02:21:51 +0100, Arkadiusz Dymek
<adresu@nie.bedzie> wrote:

A nie pomaga praca na niższej rozdzielczości i włączenie skalowania w
monitorze?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-12-19 18:16:20
Autor: Arkadiusz Dymek
Monitor biurowy do 2000 zł
<adresu@nie.bedzie>  wrote:

A nie pomaga praca na niższej rozdzielczości i włączenie skalowania w
monitorze?

Na tym złomie co mam teraz nie pomaga. Tzn literki są większe, ale jakość obrazu taka, jakbym go mydłem wysmarował... To staroć z 2003 roku, więc niewiele potrafi. Choć jedno muszę mu przyznać - ani jednego bad pixela do tej pory.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-12-19 18:55:37
Autor: Grzegorz Krukowski
Monitor biurowy do 2000 zł

<adresu@nie.bedzie>  wrote:

[...]

A wybierz taką, że ustawiona rozdzielczość będzie połową
rozdzielczości matrycy (np monitor ma 1920x1200 to wybierz 800x600) i,
jak się da, wybierz takie skalowanie aby monitor nie rozciągał obrazu
do kształtu monitora tylko wyświetlał wycentrowany obraz.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-12-19 18:59:20
Autor: Arkadiusz Dymek
Monitor biurowy do 2000 zł

<adresu@nie.bedzie>   wrote:

[...]

Ten staroć ma 1280x1024, skalowanie tylko przez rozciąganie, a soft z którym mam największy niestety został napisany z założeniem, że korzysta się z dużego monitora - dużo okienek, tabelka ala excel, już przy tej rozdzielczości muszę się sporo naprzewijać. Nowy monitor zresztą i tak muszę kupić, bo zaczynają świetlówki szwankować, no i jednak 1280x1024 to dla mnie za mało. Potrzebuję 1920x1200, najlepiej z piwotem.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-12-21 11:24:48
Autor: Marrcino
Monitor biurowy do 2000 zł
W dniu 2010-12-19 02:08, Pszemol pisze:
[...]

Ja mam biurowo 24 cale 1920x1200 (HP LP2465) i nie wyobrażam sobie nic mniejszego (a przydałoby się trochę większe do 2 kartek A4 w wordzie.

Monitor biurowy do 2000 zł