Monitor do 700zł

Data: 2012-12-12 18:58:58
Autor: LPPL
Monitor do 700zł
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:50c86874$1news.home.net.pl...
Chcę kupić komuś na prezent monitor.
Cel: okazjonalnie gry (ale nie żadne szybkie strzalanki), filmy,
zwykła praca "biurowa", czasem podstawowa praca na programach
graficznych (ale nie mam 3000zł na wypasiony ekran...). Osoba ta
teraz pracuje na 7-letnim zużytym 17cali CRT, więc i tak powinno być
lepiej). Chcę kupić w Proline.
http://www.proline.pl/?p=IIY+PLE2273HDS-B1
Iiyama ProLite PLE2273HDS-B1 22" 2ms
Co sądzicie? Czy Przekątna ekranu 21,5 cali (sam już nie wiem, czy to
22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

Dla kogoś kto 'pracował' na 17 przesiadka na 22 i tak będzie doświadczeniem pozytywnym, chociaż gdyby mi zależało, żeby prezent dał tzw. kopa, to dołożyłbym te 5% i...
http://www.agito.pl/monitor-dell-23-led-u2312hm-2492-499108.html?utm_content=499108&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=Feed&utm_campaign=wszystkie

--
LP

Monitor do 700zł