Monitor: który lepszy?

Data: 2009-09-06 18:39:18
Autor: de Fresz
Monitor: który lepszy?
On 2009-09-05 21:09:54 +0200, Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> said:

Szukam monitora który:
- musi być 24" +
- musi być 1920 / 1200
- musi być pivot

Pivot w dużej panoramie? Zupełnie bez sensu.

- mogą być głośniki
- może być tuner

Pierwsze, najważniejsze pytanie - do czego ma ten monitor służyć?

Który z nich uważacie za lepszy?
http://www.ceneo.pl/;015804313-10.htm
http://www.ceneo.pl/;0151856214-10.htm#productOpinions

Możesz zdecydować rzutem monety, albo udać się do jakiejś macalni i wybrać ten z ładniejszymi* kolorami.

* cokolwiek by to nie miało znaczyć.

de Fresz

Data: 2009-09-07 12:20:42
Autor: mirekm
Monitor: który lepszy?
On 2009-09-05 21:09:54 +0200, Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> said:

Szukam monitora który:
- musi być 24" +
- musi być 1920 / 1200
- musi być pivot

Pivot w dużej panoramie? Zupełnie bez sensu.

Mam 24"  z piwotem i jestem z tego zadowolony. Niedoborów sensu nie stwierdziłem.

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-09-07 12:37:47
Autor: de Fresz
Monitor: który lepszy?
On 2009-09-07 12:20:42 +0200, mirekm <mirekmm@gazeta.pl> said:

Pivot w dużej panoramie? Zupełnie bez sensu.

Mam 24"  z piwotem i jestem z tego zadowolony. Niedoborów sensu nie stwierdziłem.

Też mam i użyłem ze 2 razy dla eksperymentu. Totalnie nieergonomiczne oraz upierdliwe, nie wspominając o zupełnej sprzeczności z ludzką fizjologią widzenia. Ale widać degustibusy.

de Fresz

Data: 2009-09-07 19:40:31
Autor: Grzegorz Brycki
Monitor: który lepszy?
On 2009-09-05 21:09:54 +0200, Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> said:

Szukam monitora który:
- musi być 24" +
- musi być 1920 / 1200
- musi być pivot

Pivot w dużej panoramie? Zupełnie bez sensu.

Edycja tekstu, oglądanie stron www, czytanie tekstu, programowanie - szczególnie że pracował będę de facto na 2 monitory - jeden laptopowy, a drugi właśnie ten. Ma być tak że na górze np. edytuję kod - widzę go wtedy .... w cholerę linijek i to jest mega wygoda, na dole edytuję stronę www i ewentualnie coś innego.

Kwestia zastosowania - do TV i filmów na pewno się nie przyda

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-09-08 11:24:51
Autor: de Fresz
Monitor: który lepszy?
On 2009-09-07 19:40:31 +0200, Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> said:

Szukam monitora który:
[...]

A dlaczego nie obok? Na 1200 px wysokości można zmieścić w pip linijek kodu. BTW - próbowałeś już pracować z 24" w pionie, czy tak tylko zgadujesz?

Kwestia zastosowania - do TV i filmów na pewno się nie przyda

I jeszcze do tysiąca innych zastosowań.

de Fresz

Data: 2009-09-08 21:21:26
Autor: Grzegorz Brycki

[...]