Data: 2009-08-23 12:14:48 | |
Autor: Piotr-X | |
Monitor - normy - serwis | |
http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050103&categoryId=050103&parentId=05&modelCodeDisplay=LCD+W2252TQ-PF&model=7#
Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy jeśli jasność jest ustawina poniżej 95. Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują. Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) . -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2009-08-23 11:17:34 | |
Autor: G Nowak | |
Monitor - normy - serwis | |
http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryI Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu. -- pozdr g |
|
Data: 2009-08-23 13:36:25 | |
Autor: GLaF | |
Monitor - normy - serwis | |
Dnia Sun, 23 Aug 2009 11:17:34 +0100, G Nowak napisał(a):
rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu. I stracisz gwarancję na wszystko. -- GLaF |
|
Data: 2009-08-23 13:38:47 | |
Autor: G Nowak | |
Monitor - normy - serwis | |
rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.I stracisz gwarancję na wszystko. Zapewne jesli wyjawi rzeczywisty przebieg wydarzen w serwisie moze sie tak zdarzyc. -- pozdr g |
|
Data: 2009-08-23 16:05:46 | |
Autor: Zwolenniczak | |
Monitor - normy - serwis | |
G Nowak pisze:
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu. No tak, Polska. |
|
Data: 2009-08-23 17:47:09 | |
Autor: MC | |
Monitor - normy - serwis | |
Użytkownik "Zwolenniczak" <turbomiot@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:h6rj2e$nje$1mx1.internetia.pl...
G Nowak pisze: Prawdopodobnie naprawa zasilacza też polagałaby na jego wymianie. Więc nie ma róznicy. |
|
Data: 2009-08-23 20:17:36 | |
Autor: Piotrek | |
Monitor - normy - serwis | |
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu. wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic. jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego. podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG. problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie. upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej. wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna zmienic..... uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ? monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie moga. za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie klienta. po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil. tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja.... -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-08-23 22:32:52 | |
Autor: GLaF | |
Monitor - normy - serwis | |
Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):
tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja.... Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją niepowołanych osób? -- GLaF |
|
Data: 2009-08-24 20:01:04 | |
Autor: Piotrek | |
Monitor - normy - serwis | |
Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją skuteczne uszkodzenie elektroniki nie zostawiajac sladow nie jest obecnie czyms skomplikowanym :) -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-08-28 22:13:26 | |
Autor: Przemek | |
Monitor - normy - serwis | |
GLaF wrote:
Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):Jak ktos nie ma wprawy i stosuje przypadkowe narzedzia to ciezko jest otworzyc monitor nie zostawiajac zadnych sladow na obudowie (w koncu to plastik laczony na zatrzaski) |
|
Data: 2009-08-23 23:10:20 | |
Autor: G Nowak | |
Monitor - normy - serwis | |
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.No tak, Polska. Znam polskie realia. Kiedys telefon przelezal chyba pol roku z 18 miesiecznego kontraktu w serwisie (po pare tygodni za kazdym razem), skonczylo petycja do serwisu i szczesliwym usunieciem usterki. Na szczescie w UK jakos latwiej to idzie. -- pozdr g |