Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Monitor - normy - serwis

Monitor - normy - serwis

Data: 2009-08-23 12:14:48
Autor: Piotr-X
Monitor - normy - serwis
http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050103&categoryId=050103&parentId=05&modelCodeDisplay=LCD+W2252TQ-PF&model=7#

Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy jeśli jasność jest
ustawina poniżej 95.
Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują.
Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie
jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) .


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-08-23 11:17:34
Autor: G Nowak
Monitor - normy - serwis
http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryI
d=050103&categoryId=050103&parentId=05&modelCodeDisplay=LCD+W2252TQ-PF&mo
del=7# Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy
jeśli jasność jest ustawina poniżej 95.
Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują.
Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie
jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) .

Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

--
pozdr
g

Data: 2009-08-23 13:36:25
Autor: GLaF
Monitor - normy - serwis
Dnia Sun, 23 Aug 2009 11:17:34 +0100, G Nowak napisał(a):

rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

I stracisz gwarancję na wszystko.

--
GLaF

Data: 2009-08-23 13:38:47
Autor: G Nowak
Monitor - normy - serwis
rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
I stracisz gwarancję na wszystko.

Zapewne jesli wyjawi rzeczywisty przebieg wydarzen w serwisie moze sie tak zdarzyc.

--
pozdr
g

Data: 2009-08-23 16:05:46
Autor: Zwolenniczak
Monitor - normy - serwis
G Nowak pisze:

Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.


No tak, Polska.

Data: 2009-08-23 17:47:09
Autor: MC
Monitor - normy - serwis
Użytkownik "Zwolenniczak" <turbomiot@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:h6rj2e$nje$1mx1.internetia.pl...
G Nowak pisze:

Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.


No tak, Polska.

Prawdopodobnie naprawa zasilacza też polagałaby na jego wymianie. Więc nie ma róznicy.

Data: 2009-08-23 20:17:36
Autor: Piotrek
Monitor - normy - serwis
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.

No tak, Polska.


wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic. jesli nie beda  chcieli  go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie. upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna zmienic.....

uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?

monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie moga.
za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie klienta.

po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.

tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-23 22:32:52
Autor: GLaF
Monitor - normy - serwis
Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):

tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
niepowołanych osób?

--
GLaF

Data: 2009-08-24 20:01:04
Autor: Piotrek
Monitor - normy - serwis
Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
niepowołanych osób?

skuteczne uszkodzenie elektroniki nie zostawiajac sladow nie jest obecnie czyms skomplikowanym :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-28 22:13:26
Autor: Przemek
Monitor - normy - serwis
GLaF wrote:
Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):

tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic
zasilacz raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4
reklamacja....

Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
niepowołanych osób?
Jak ktos nie ma wprawy i stosuje przypadkowe narzedzia to ciezko jest otworzyc monitor
nie zostawiajac zadnych sladow na obudowie (w koncu to plastik laczony na zatrzaski)

Data: 2009-08-23 23:10:20
Autor: G Nowak
Monitor - normy - serwis
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
No tak, Polska.

Znam polskie realia. Kiedys telefon przelezal chyba pol roku z 18 miesiecznego kontraktu w serwisie (po pare tygodni za kazdym razem), skonczylo petycja do serwisu i szczesliwym usunieciem usterki. Na szczescie w UK jakos latwiej to idzie.

--
pozdr
g

Monitor - normy - serwis

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona