Monitor - obraz wklęsły w poziomie z powtórzeniami.

Data: 2009-09-07 20:12:25
Autor: Damian Skrycki
Monitor - obraz wklęsły w poziomie z powtórzeniami.
Witam

Mam monitor CRT - GDM - 5003 - PT9 do wczoraj obraz na nim był wyświetlany normalnie. Dzisiaj po włączeniu włącznika na obudowie obraz z pojawił sie zniekształcony z obu stron zamiast prosto jest wklęsły. Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość. Testowałem na 2 źródłach sygnału (komputerach) i dwóch kablach. Sygnał przesyłany analogowo.

Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie koszty naprawy.

Damian

Data: 2009-09-07 20:17:05
Autor: Nex@pl
Damian Skrycki pisze:
[...]

Jak możesz to pokaż zdjęcie.

Data: 2009-09-08 22:55:23
Autor: Damian Skrycki

http://img2.vpx.pl/up/20090908/monitor.jpg

Data: 2009-09-07 20:58:25
Autor: Leszek K.
Dnia Mon, 07 Sep 2009 20:12:25 +0200, Damian Skrycki napisał(a):

[...]

Uszkodzony układ korekcji W-E. W dzisiejszych czasach naprawa bardziej
zaawansowana niż wymiana bezpiecznika w monitorze CRT jest zupełnie
nieopłacalna.

Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość.

Polska język - trudna język.

Monitor - obraz wklęsły w poziomie z powtórzeniami.