Monitor panoramiczny lcd 23-24" tunerem tv lub gniazdem scart

Data: 2010-07-29 19:24:54
Autor: Grzechu
Monitor panoramiczny lcd 23-24" tunerem tv lub gniazdem scart
Rozwazam zakup monitora lcd panoramicznego 23-24".
Prosze o zapodanie kilku modeli, ktorymi moglbym sie zainteresowac.

Wymagania sa takie:
1. Kwota do wydania do 1200zl
2. Dobre podswietlenie, kontrast bez wzgledu na kat patrzenia. (Od 5 lat mam Samsunga 17" 710N i nie jestem zadowolony - obraz malo wyrazisty, nienaturalne kolory).
3. Wbudowany tuner tv analog+dvb-t lub wejscie scart, zeby mozna bylo dolaczyc zewnetrzny tuner.
4. Wbudowane glosniki.
5. Bez oslepiajacych kontrolek i innych swiecacych bajerow na przednim panelu.
6. Przydalaby sie funkcja PIP dla dwoch zrodel sygnalow (czy wogole cos takiego wystepuje w monitorach?)

Data: 2010-07-29 19:53:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-29 19:24, Użytkownik Grzechu napisał:

[...]

Powiedział bym że potrzebujesz małego telewizora LCD z wejściem
monitorowym. Coś w tym stylu:
http://allegro.pl/item1165144931_tv_lcd_24_samsung_p2470hd_mpeg_4_fullhd_wwa.html
http://allegro.pl/item1165981983_tv_lcd_24_cale_full_hd_dvd_divx_dvbt_mpeg4_12_volt.html

Pozdrawiam

Data: 2010-08-01 10:31:07
Autor: jerzu
Monitor panoramiczny lcd 23-24" tunerem tv lub gniazdem scart
On Thu, 29 Jul 2010 19:53:30 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

http://allegro.pl/item1165144931_tv_lcd_24_samsung_p2470hd_mpeg_4_fullhd_wwa.html

Moi rodzice mają coś takiego, uzywane jako TV, sporadycznie podłączne
do laptopa. IMHO bardzo ładny obraz z komputera, który podłączony jest
złączem analogowym, ładniejszy niż na mojej plaźmie Panasonica. Nie
wiem jak z TV w full HD, rodzice mają analogową kablówkę (Aster),
obraz jest jakiś taki dziwny. Aha, ten z aukcji nie ma eurozłącza, w
odróżnieniu od "mojego". Co do oczojebnych podświetleń - TV ma
sensorowe sterowanie, podświetlone na czerwono. Ale po jakimś tam
czasie podświetlenie wygasza się.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Monitor panoramiczny lcd 23-24" tunerem tv lub gniazdem scart