Monitor się nie budzi???

Data: 2009-12-04 10:28:50
Autor: freewolny
Monitor się nie budzi???
Użytkownik "Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> napisał w wiadomości news:hfa7oq$l7g$1news.interia.pl...
Od pewnego czau coraz częściej zdarza mi się, że przy uruchomieniu komputera nie budzi się monitor i słychać, że komputer nie ładuje systemu dalej. Muszę wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy aby zaskoczył monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

 A nie hibernujesz przypadkiem systemu? Niestety, nawet zestawy Dell-a mają problem z wybudzeniem monitora(a może to kwestia karty graficznej?) z S3. Po przełączeniu w BIOS-ie na S1 działa poprawnie.

Damian

Data: 2009-12-04 22:23:15
Autor: Lookasz
Monitor się nie budzi???

Użytkownik "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfakng$d4d$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie hibermuje... obecny komputer używam od 2 lat a problem zaczął się kilka dni temu..

dzisiaj musiałem włączać i wyłączać ok 5 razy , za 5 razem włączyłem, monitor się nie wybudził, komputer po kilku sekundach wyłączył się sam, po czym włączyl wraz z monitorem i wszystko poszło

Monitor się nie budzi???