Monitor + telewizor

Data: 2011-02-13 09:58:57
Autor: Budzik
Monitor + telewizor
Chciałbym kupic telewizor ktory bedzie jednoczesnie biurkowym monitorem.
Telewizor - wiadomo - ma być jak najwiekszy.
Ale pytanie - jakiej wielkosci monitor nie będzie przeszkadzał przy pracy w odleglosci oczy-monitor równej około 90 cm?
Jak sie pracuje na monitorze 16:9?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2011-02-13 14:22:14
Autor: boxfish
Monitor + telewizor
W dniu 2011-02-13 10:58, Budzik pisze:
[...]

Idź do sklepu i sprawdź, każdy ma inne preferencje

Jak sie pracuje na monitorze 16:9?

tak jak na 16:10

Data: 2011-02-13 20:58:55
Autor: Budzik
Monitor + telewizor
Osobnik posiadający mail cicior@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ostatnio kupujac telewizor okazało sie,ze sa preferowane wielkosci telewizorów w stosunku do odległosci z jakiej bedzie sie ogladało TV.
Rada "idz do sklepu" jest niestety IMO conajmniej  kiepski, bo zzeby przekonac sie, czy na czyms sie dobrze pracuje trzeba popracowac na tym conajmniej kilka godzin.

Jak sie pracuje na monitorze 16:9?

tak jak na 16:10

tej odpowiedzi to ja juz nie rozumiem.
Pytam, jak sie sprawdza praca na monitorze 16:9 vs 4:3
Nigdy nie pracowałem na tym pierwszym ,stad ciekawosc.
Co miałes na mysli mówiać o 16:10

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2011-02-13 21:58:34
Autor: Wojtek
Monitor + telewizor
Budzik wrote:

Jak sie pracuje na monitorze 16:9?

normalnie ;) poza może tym, że 1600x900 (taki mam) jest jakieś mało
pojemne w pionie. Jeśli teraz bym kupował to 1920x1080.

--
Wojtek

Monitor + telewizor