Monitor x1200

Data: 2009-07-13 15:58:00
Autor: Luke
Monitor x1200
Witam. Polecicie mi jakiś płaski panoramiczny monitor z rozdzielczością pionową co najmniej 1200px, ale nie za duży (max. 22 cale)?
Pracowałem kiedyś na FS P20-2, ale on ma format 4:3.
Aha, na Eizo mnie nie stać:)

--
Luke

Data: 2009-07-13 22:37:39
Autor: ChOpLaCz
Monitor x1200

Polecicie mi jakiś płaski panoramiczny monitor z rozdzielczością pionową co
najmniej 1200px, ale nie za duży (max. 22 cale)?

Hmm... brzmi, jak minimum, ale 1200 w pionie dla panoramy,
to całkiem sporo (przynajmniej 1900 w poziomie).
Poszukaj na jakimś e-sklepie (typu komputronik) z zadanym
filtrem przeszukiwawaczym. Zobaczysz, czy dokopiesz sie
czegos w przedziale do 22' (w co watpie).

pozdr

Data: 2009-07-14 08:16:32
Autor: Luke
Monitor x1200
[...]

No nic, pozostaje mi kupić albo monitor 4:3 albo pójść na kompromis z rozdzielczością.

--
Luke

Data: 2009-07-16 10:18:33
Autor: Papa Smerf
Monitor x1200
Órzytkownik "Luke " napisał:
No nic, pozostaje mi kupić albo monitor 4:3 albo pójść na kompromis z
rozdzielczością.

4:3 to najlepsza proporcja dla monitora, nie kupuj nigdy panoramy, bo to dopa blada, a zdaje się że 1200 w poziomie dla 4:3 to kupić żaden problem?:O)

Data: 2009-07-16 10:56:23
Autor: ChOpLaCz
Monitor x1200
Bardzo interesujaca teza.
Widocznie caly swiat sie myli :)
- od userów po producentow.

Po Twojej radzie - za 3 lata Kolega wyzej bedzie pokazywany
w teleekspresie - jako - pozytywnie zakrecony jedyny uzytkownik
4:3 na planecie ;)

pozdr

Data: 2009-07-17 19:24:42
Autor: Zbychu
Monitor x1200
ChOpLaCz napisał(a):
Bardzo interesujaca teza.
Widocznie caly swiat sie myli :)
- od userów po producentow.

Kiedy wreszcie program tv będzie nadawany w panoramie? Telewizory oczywiście panoramiczne, ale obraz 4:3.

--
Zbychu
-- -- --

Data: 2009-07-17 21:10:30
Autor: Jingiel
Monitor x1200
Zbychu pisze:
ChOpLaCz napisał(a):
Bardzo interesujaca teza.
Widocznie caly swiat sie myli :)
- od userów po producentow.

Kiedy wreszcie program tv będzie nadawany w panoramie? Telewizory oczywiście panoramiczne, ale obraz 4:3.

Przeciez kilka juz nadaje pelne 16:9

Jingiel

Data: 2009-07-13 22:42:24
Autor: ChOpLaCz