Monitor z tunerem TV.

Data: 2009-02-23 08:19:43
Autor: Piotr
Monitor z tunerem TV.
Czy możecie polecić lub odradzić takie rozwiązanie?
Na co zwrócić uwagę przy wyborze sprzętu?
Czy w użytkowaniu taki monitor-telewizor będzie czymś w praktyce różnił się od zwykłego monitora (odswiezanie? wielkość plamki?)?

I wreszcie, czy marce LG można zaufać? Znalazłem fajny model z dwoma (!) wejściami Scart, 2 x HDMI i rozdzielczości 1440x900.

Data: 2009-02-23 11:10:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Monitor z tunerem TV.
Piotr pisze:
[...]

Proponuję raczej Samsunga T240HD, z rozdzielczością 1920x1200, albo model oczko niżej T220HD, 1650x1050.

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-02-23 11:16:26
Autor: Piotr
Monitor z tunerem TV.
[...]

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Samsungiem T200HD?

Data: 2009-02-23 12:00:28
Autor: Kot Prezydenta
Monitor z tunerem TV.

Użytkownik "Piotr" <piotr76(fake)@op.pl> napisał w wiadomości news:gntt39$ki5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest ok, normalny monitor z wbudowanym tunerem, pip i pilotem - całkiem wygodna sprawa

Data: 2009-02-24 08:16:46
Autor: Magieer
Monitor z tunerem TV.
A można równolegle oglądać TV (przez Scart) i pracować na komputerze?

Jest ok, normalny monitor z wbudowanym tunerem, pip i pilotem - całkiem wygodna sprawa

Data: 2009-02-24 10:56:03
Autor: Kot Prezydenta
Monitor z tunerem TV.

Użytkownik "Magieer" <fake@nieprawdziwe.pl> napisał w wiadomości news:go06tm$al1$1achot.icm.edu.pl...
A można równolegle oglądać TV (przez Scart) i pracować na komputerze?

Jest ok, normalny monitor z wbudowanym tunerem, pip i pilotem - całkiem wygodna sprawa

Odpowiadaj pod cytatem !

wiesz co to PIP ? jeśli wiesz to dodam że mozna pracować na komputerze i wokienku ogladac tv

Data: 2009-02-24 18:28:23
Autor: Magieer
Monitor z tunerem TV.
Odpowiadaj pod cytatem !

wiesz co to PIP ? jeśli wiesz to dodam że mozna pracować na komputerze i wokienku ogladac tv

PIP nie działa. Bo niby dlaczego miałby działać?
W instrukcji nie znalazłem nic, co pozwalało by sądzić, że można "pracować na komputerze i wokienku ogladac tv".

Pomożesz?

Data: 2009-02-25 15:27:54
Autor: Netx
Monitor z tunerem TV.
Użytkownik "Kot Prezydenta" napisał
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Samsungiem T200HD?
Jest ok, normalny monitor z wbudowanym tunerem, pip i pilotem - całkiem wygodna sprawa

Mam pytanie czy on odbiera naszą telewizję cyfrową naziemną, tzn. w odmianie mpeg4? W opisie na Allegro widzę tuner DVB-T ale nie wiem czy jest dostosowany do tych stacji które mamy (tzn. o ile mi wiadomo rozchodzi się o mpeg4)?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-02-23 13:10:52
Autor: marfi
Monitor z tunerem TV.
[...]

Mam T240HD - działa... HDTV również.

--
marfi

Data: 2009-02-23 18:18:47
Autor: Gupik
Monitor z tunerem TV.
a ja się zapytam czy do monitora bez wbudowanego tunera można podłączyć zewnętrzny ??

Data: 2009-02-23 20:31:07
Autor: marfi
Monitor z tunerem TV.
Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:gnukvj$e6u$1news.interia.pl...
a ja się zapytam czy do monitora bez wbudowanego tunera można podłączyć zewnętrzny ??

  Można pod warunkiem, że oba urządzenia mają kompatybilne złącza (np HDMI czy S-Video)

--
marfi

Data: 2009-02-23 23:51:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki

[...]