Monitoring samochodu

Data: 2016-05-15 12:00:12
Autor: Budzik
Monitoring samochodu
Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
Wymagania to:
- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.
- zapis trasy z GPS z mozliwościa podgladu w miare online oczywiście przez internet

Oczywiście pomijam zasieg gsm, ograniczenia transferu, nieciagłosc przekazu obrazu z kamery etc. To jasne ze tak sie bedzie działo.

Czy smartfon na androidzie da rade? Znajde aplikacje ktore cos takiego robią? zwłaszcza dostep online do kamery, bo zakładam ze tracking gps nie bedzie problemem.

Co myslicie o takim pomysle?

Data: 2016-05-16 12:39:51
Autor: J.F.
Monitoring samochodu
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA6098CEA863Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
Wymagania to:
- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.

Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie skonfigurowac.

Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad kamery da sie zobaczyc ...

J.

Data: 2016-05-16 19:00:07
Autor: Budzik
Monitoring samochodu

Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
Wymagania to:
- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.

Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

Załózmy ze nie bedzie go widac :)

podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie skonfigurowac.

Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad kamery da sie zobaczyc ...

No własnie tez myslałem o teamviewer. Popróbuje. :)

Monitoring samochodu