Monitoring samochodu

Data: 2016-05-16 12:39:51
Autor: J.F.
Monitoring samochodu
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA6098CEA863Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
Wymagania to:
- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.

Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie skonfigurowac.

Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad kamery da sie zobaczyc ...

J.

Data: 2016-05-16 19:00:07
Autor: Budzik
Monitoring samochodu

Wymysliłem sobie ze z jakiegos smartfona zrobie sobie monitoring auta.
Wymagania to:
- podglad na zywo kamery zdalnie via internet.

Bedzie smartfon na widoku, to ukradna :-)

Załózmy ze nie bedzie go widac :)

podglad ... skype jakis ? Taki, zeby sie udalo automatyczne odbieranie skonfigurowac.

Teamviewer ponoc dziala (trzeba specjalnej licencji), moze i podglad kamery da sie zobaczyc ...

No własnie tez myslałem o teamviewer. Popróbuje. :)

Monitoring samochodu