Monitoring trwa...

Data: 2009-09-04 14:43:49
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
Nasiliła się działalność grupowych DJ - MH i Tzvela.  Bokun jak zwykle
o żarciu nawija, jak to za 3 zł  objadł się jakimś trzydniowym bigosem
i kalafiorową -żenada...

Antenka

"I tylko mi ciebie brak, ciebie brak...."   P O L Y T K O O O...

:-)

Data: 2009-09-04 15:01:11
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
On 4 Wrz, 23:43, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

P O L Y T Y K O O O ....

Data: 2009-09-04 23:45:19
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:
[...]

Idź kobieto na chłopy :) Zakręć jakimś wokół paluszka i sie pobaw '21 paluszkiem' :>

Data: 2009-09-04 14:49:43
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
Seksista, ja tu o poważnych sprawach, że monitoring a ten mnie na
ulicę wysyła...

Antenka

Data: 2009-09-04 23:51:48
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:
Seksista,

A fe ja? :> nie żartuj sobie :>

ja tu o poważnych sprawach,

Żartujesz? :)

że monitoring a ten mnie na ulicę wysyła...

Ależ skąd... :>

Data: 2009-09-04 14:54:12
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
> Ależ skąd... :>

Faceci...

Antenka

Data: 2009-09-04 23:54:22
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:
 > Ależ skąd... :>

Faceci...

Kobiety...

Data: 2009-09-04 15:00:10
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
Kobiety...

Nie porównuj kobiet do facetów, ok?  Chłopczyk w krótki portkach to
teraz najpopularniejsza odmiana...man'a  małopoluda wyprostowanego,
czyli homo erectusa ( uwaga! nie mylić z erekcją :D )

Antenka

Data: 2009-09-05 00:09:54
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:
Kobiety...

Nie porównuj kobiet do facetów, ok?

Ani anatomicznie, ani psychicznie... Nie ma takiej możliwości :>

Chłopczyk w krótki portkach to teraz najpopularniejsza odmiana...man'a  małopoluda wyprostowanego,
czyli homo erectusa ( uwaga! nie mylić z erekcją :D )

Hmm... piszesz o tym narcyzie co w krótkich galotach bryka po plaży? :> 'Kurczę... zapomniałem jak ma na imię lolek' :)

Data: 2009-09-04 15:15:43
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
Hmm... piszesz o tym narcyzie co w krótkich galotach bryka po plaży? :>
'Kurczę... zapomniałem jak ma na imię lolek' :)

Między innymi o nim, ale też o takim co to lubi kolekcjonować
zabaweczki...:D, który nigdy nie próbował wkoczyć w garniturek ;-)

Antenka

Data: 2009-09-05 00:18:58
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:
Hmm... piszesz o tym narcyzie co w krótkich galotach bryka po plaży? :>
'Kurczę... zapomniałem jak ma na imię lolek' :)

Między innymi o nim, ale też o takim co to lubi kolekcjonować
zabaweczki...:D

Masz błędny obraz faceta, albo taki na jaki zasługujesz. :> Być może też takiego doświadczyłaś, a do normalności masz dystans. :>

który nigdy nie próbował wkoczyć w garniturek ;-)

Flejtuch? :-p

Data: 2009-09-04 15:31:09
Autor: Antenka
Monitoring trwa...
On 5 Wrz, 00:18, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

takiego doświadczyłaś, a do normalności masz dystans. :>

> który nigdy nie próbował wkoczyć w garniturek ;-)

Jesteś mało inteligetny - dobranoc!

Antenka :-)

P.s. Faceci...to prawda maszyna prosta !

Data: 2009-09-05 00:36:58
Autor: VicAbarca
Monitoring trwa...
Antenka пишет:
P.s. Faceci...to prawda maszyna prosta !

Prostota to rewelacyjna sprawa.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:41:37
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
Antenka pisze:

[...]

Jesteś niereformowalna... Wycinaj sygnaturki! :>

Jesteś mało inteligetny - dobranoc!

Acha, bu, ach, uch? :>

P.s. Faceci...to prawda maszyna prosta !

Legł w gruzach mit rycerza... Który ma uratować księżniczkę... Wyzwolenie. :> Nie dziw się, gdy zaczniesz otwierać drzwi przed facetem/szefem :-p

Data: 2009-09-05 00:46:08
Autor: VicAbarca
Monitoring trwa...
Lorn пишет:
Legł w gruzach mit rycerza... Który ma uratować księżniczkę... Wyzwolenie. :> Nie dziw się, gdy zaczniesz otwierać drzwi przed facetem/szefem :-p

Lorn (prawie ze fajna kapela :))), musisz zrozumiec niespelniona ksiezniczke :) Takie sa wyjatkowo latwe do wyrwania. Nawet mezate :) Wystarczy przyjechac na bialym koniu. Lub czyms zblizonym, np. srebrnym Harleyem... :))))

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 01:13:31
Autor: Lorn
Monitoring trwa...
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Nasłuchała się o parytecie... Każdy facet zły, bezczelny, szowinistyczny :> Feminizm do główki puka? :>

Takie sa wyjatkowo latwe do wyrwania. Nawet mezate :)

Nie wiem :) "Żona mnie śledzi" :)

Wystarczy przyjechac na bialym koniu. Lub czyms zblizonym, np. srebrnym Harleyem... :)))

Moja vectra z 2004 takiej antenki nie przylepi :-p Odklei sie to feministyczne coś... Nawet szyby nie przetrze :>

Data: 2009-09-05 00:09:21
Autor: MH
Monitoring trwa...
Nasiliła się działalność grupowych DJ - MH i Tzvela.  Bokun jak zwykle
o żarciu nawija, jak to za 3 zł  objadł się jakimś trzydniowym bigosem
i kalafiorową -żenada...

Nie ma to jak obiery z koryta ...

MH

Data: 2009-09-04 15:11:41