Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator

Data: 2015-09-20 20:41:52
Autor: yabba
Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:mti4up$i6n$1mx1.internetia.pl...
Co jest właściwego do monitoringu samochodu w tym jego zabezpieczenia z GSM i GPS. W sumie otwarte rozwiązania mnie interesują. Powiedzmy na takim Arduino czy tam Netduino, ale nie tak bym musiał sam klecić nie wiadomo ile a by właśnie sama elektronika była możliwie kompletna tylko możliwa do samodzielnego oprogramowania.

Za około 100 zł na allegro widziałem kiedyś urządzenie GPS+GSM. Nie wiem jak z jego chińską jakością.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-20 21:22:36
Autor: re
Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator

Użytkownik "yabba"

[...]

-- -
No ale czego mam szukać ? Widziałem jakiś lokalizator, ale zero dokumentacji i tylko stwierdzenie, że współpracuje z mapami największego spamera internetu. Jak już mówiłem, chodzi mi jednak o to bym sam śledził samochód a nie by ktoś to robił za mnie.

Data: 2015-09-22 00:50:38
Autor: yabba
Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:mtn12c$nag$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "yabba"

[...]

Lokalizator GPS

http://allegro.pl/lokalizator-gps-sledzenie-www-windows-android-ios-i5570233049.html
http://allegro.pl/ae7-lokalizator-gps-microsd-kontrola-przez-sms-i5604557682.html

Nie wiem czy akurat te przykładowe tak mają, ale zwykle wysyłasz SMS i w odpowiedzi dostajesz SMS ze współrzędnymi. Potem szpilką na globusie zaznaczasz sobie pozycje.
Jak się uprzesz przy konfiguracji to OPCJONALNIE dostaniesz linka do Google Maps.

--
Pozdrawiam,

yabba

Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator