Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator

Data: 2015-09-20 22:11:02
Autor: Hals
Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator
Co jest właściwego do monitoringu samochodu w tym jego zabezpieczenia z GSM i GPS. W sumie otwarte rozwiązania mnie interesują. Powiedzmy na takim

Prostym rozwiązaniem (nie otwartym, ale da się crackować) jest nadajnik GPS tego typu:
http://allegro.pl/lokalizator-gps-sledzenie-nadajnik-podsluch-online-i5675216738.html
Do samochodu też się nadaje.
Zalecane miejsce montażu - tylna lampa, lub owiewka/spojler.

Działał na zasadzie:
1. dzwonię na numer karty SIM jaka jest w nim zainstalowana
2. odpowiedzi otrzymuję SMS ze współrzędnymi GPS.
3. sprawdzam współrzędne w necie (najwygodniej na telefonie - nie trzeba przepisywać na kompa:-)

Używany przez długi czas, konfiguracja za pomocą SMSów - trochę skomplikowana.
Powiedziałbym, że teraz to kosztuje grosze w porównaniu z cenami gdy ja kupowałem.

Pozdr.
Hals.

Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator