Monitorowanie DPF

Data: 2016-07-20 18:36:23
Autor: Budzik
Monitorowanie DPF
Jak sprawdzic działanie DPF (wypełnianie, wypalanie etc) - jakim programem?
Auto: fiat ducato 2012
Oczywiście mam elma ktorym mogę połaczyć się np. z torque lite
Ale tam nie moge znaleźc takiej opcji.
Jaki program uzyć?
Płatna, pełna wersja torque? Coś innego?

Z innej beczki (oleju) :)
Jakim programem skasować inspekcję olejowa po wymianie oleju?

Data: 2016-07-20 21:18:32
Autor: yabba
Monitorowanie DPF
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA64BCE21D8576budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

plus odpowiednie interfejsy.

Z innej beczki (oleju) :)
Jakim programem skasować inspekcję olejowa po wymianie oleju?

http://www.multiecuscan.net/

Ale mnie się udało w Stilo skasować inspekcję olejową według przepisu dla Fiata 500:

https://www.youtube.com/watch?v=3I1055FG_S0

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2016-07-21 03:05:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Monitorowanie DPF
DPF Info Tomasza Madery obsluguje Opla i pochodne wiec moze sprobuj ... PS to jest JTD ? ktos pisze ze nie obsluguje sterownikow Denso

Data: 2016-07-21 19:00:48
Autor: Budzik
Monitorowanie DPF
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

DPF Info Tomasza Madery obsluguje Opla i pochodne wiec moze sprobuj ... PS to jest JTD ? ktos pisze ze nie obsluguje sterownikow Denso

To jest multijet ktory od bodaj 2009 roku montuja we fiatach, oplach (cdti), sabaach, alfach - nastepca 1,9JTD.

Monitorowanie DPF