Monitorowanie SMART

Data: 2014-08-26 23:12:15
Autor: Radek D
Monitorowanie SMART
Pytanie poniekÄ…d software ale dotycz hardware ;-)

Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

-- -

Data: 2014-08-27 00:01:25
Autor: RadoslawF
Monitorowanie SMART
Dnia 2014-08-26 23:12, Użytkownik Radek D napisał:

Pytanie poniekÄ…d software ale dotycz hardware ;-)

Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

GSmartControl, darmowy.  :-)

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Coś ci się do wiadomości przykleiło. Usuń.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-27 11:24:51
Autor: Andrzej W.
Monitorowanie SMART
W dniu 2014-08-26 23:12, Radek D pisze:
Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

Pytasz o Windows?
Polecam to wcielenie smartmontools:
  http://www.netpower.fr/smartmontools

Instalator przeprowadza Cię bezproblemowo przez całą konfiguracje a
potem program automatycznie monitoruje dyski i informuje CiÄ™ o wykrytych
nieprawidłowościach.

--
AWa.

Data: 2014-08-27 18:25:28
Autor: Radek D
Monitorowanie SMART
Ups - zapomniałem - o Win 7/8 mi chodzi.

-- -

Monitorowanie SMART