Monitory poleasingowe

Data: 2009-10-16 08:10:06
Autor: Marx
Monitory poleasingowe
Mam poleasingowy Eizo 19" za ok 450zl z Delkomu. Jest ok, jak nowka. Nie buczy, kontrast ustawilem taki ze nie wypala oczu w nocy. W opcjach mozna zobaczyc ile godzin wyswiecil (na oko policzylem ze to 3 letni monitor). Nie wiem ile bierze pradu ale na pewno nie 118W, monitorow LCD z takim poborem pradu to jeszcze nie spotkalem.
Co do obrazu to w grach pewnie roznicy sie nie zobaczy, ale na fotkach roznica jest, szczegolnie w obszarach przejsc tonalnych gdzie matrycy TN po prostu brakuje kolorow.
Ale jak nie zajmujesz sie grafika, to zwykly TN za te pieniadze kupisz i wiekszy, i z gwarancja, wiec nie wiem czy warto.
Marx

Monitory poleasingowe