Monitory poleasingowe

Data: 2009-10-16 17:56:20
Autor: bagno
Monitory poleasingowe

Użytkownik "Gupik" <brudas25NOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:hb7jd7$fk7$1news.task.gda.pl...
na Allegro jest sporo monitorów LCD poleasingowych [ NEC,a ] na matrycy MVA lub IPS tak ok. 2 - 4 letne [ 19 - 21 cali ], czy warto kupić taki monitor, czy lepiej nowy na  TN ??

Ja pare lat temu kupilem uzywany Fujitsu Siemens P19-1. Dalem wtedy 400 zl a teraz sa nawet sa po 300.
Od tego czasu mialem do czynienia z kilkoma/kilkunastoma innymi monitorami (glownie z najnizszej polki ale
skoro pytasz o TN to chyba takiego szukasz) i nigdy w zyciu bym sie na zaden z nich nie zamienil.

Za 300 zl masz monitor:

    - na matrycy MVA (do dzisiaj zero uszkodzonych pikseli i w ogole jakichkolwiek wad matrycy),
    - z DVI (moim zdaniem bardzo wazne bo wyraznie poprawia sie jakosc obrazu),
    - z pivotem (akurat nie uzywam),
    - obrotowa podstawka (wydawaloby sie, ze to cos co powinien kazdy monitor miec a tak nie jest)
    - porzadna regulacja kata (zwykla rzecz a w firmowym xeroxie boje sie tego ruszac bo mam wrazenie
      ze mi cos zostanie w rekach)
    - obrazem czytelnym pod naprawde duzym katem
    - duzym czasem reakcji (pod tym wzgledem nie widze zadnej roznicy w stosunku do TN ale poczatkowo
       widzialem)

Naprawde polecam porzadny monitor i to nie ze wzgledu na matryce.

Inna sprawa, ze mozesz oczywiscie miec pecha i sie potem sie wkurzac na serwisy. Osobiscie pare
lat temu kupilem wypasiony crt iiyama z obrazem ostrym jak zyletka ktory podzialal miesiac a  teraz
mam problem gdzie go zutylizowac. Takie niestety jest ryzyko jesli sie kupuje uzywane rzeczy.

Data: 2009-10-17 14:22:03
Autor: Gupik
Monitory poleasingowe
przeczytawszy wasze opinie nt. temat doszedłem do wniosku że już lepiej kupić choćby takiego  Asus,a [ http://www.zadowolenie.pl/?mod=produkty&action=zobacz&id=24671&partner=skapiec ] niż taki poleasingowy.

Monitory poleasingowe