Monitory projekcyjne w salonach

Data: 2009-11-18 10:22:08
Autor:
Monitory projekcyjne w salonach
Witam,
mam takie pytanko:
czy ktoś spotkał się w innych bankach (lub innych usługach finansowych, np. u
ubezpieczycieli) z monitorami projekcyjnymi w salonie tak jak to ma Alior
Bank, czy Finamo? Kojarzy ktoś z Was co jest na nich zazwyczaj wyświetlane?
Robię krótkie badania na zajęcia na UW stąd bardzo byłbym wdzięczny za
odpowiedź...

Data: 2009-11-18 12:00:43
Autor: RobertS
emjotbee@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]
Pozdrawiam

w BZWBK takie są, wyświetlają różne rzeczy, ostatnio widziałem kartę Payback

RobertS

Data: 2009-11-18 13:32:37
Autor: Valdi
Monitory projekcyjne w salonach
"RobertS" news:he0k4t$ujc$1opal.icpnet.pl

w BZWBK takie są, wyświetlają różne rzeczy, ostatnio widziałem kartę
Payback

W oddziale BZ WBK, w którym byłem ostatnio na przemian leciały kursy walut
(mimo, że przy kasie był inny ekran, na którym były stale wyświetlane kursy
walut), reklamy kont walutowych i inne produkty banku, niestety nie pamiętam
jakie.

Data: 2009-11-18 13:08:28
Autor: jacko
Monitory projekcyjne w salonach
reklamy kont walutowych i inne produkty banku, niestety nie pamiętam
jakie.
U mnie w oddziale bylo Fashion TV.

Data: 2009-11-18 20:43:57
Autor: Papkin
jacko wrote:
>reklamy kont walutowych i inne produkty banku, niestety nie pamiętam
jakie.
U mnie w oddziale bylo Fashion TV.

u mnie kursy walut i pogoda... a czekalem 15minut bo jeden pan na wielki oddzial był i sie byl chyba gubił w papierach i systemie IT banku. Mogilby TVN24 zapodaC ale to musi isc bez dzwieku to odpada :( A jeszcze jakby wyswietlilo reklame mBanku to porazka. Jestesmy skazani na te nudne reklamy, coz.

Data: 2009-11-18 16:51:09
Autor: Damian Niusy
Monitory projekcyjne w salonach
ING jakieś reklamy

Data: 2009-11-18 18:13:56
Autor: RobertS
Monitory projekcyjne w salonach

ING jakieś reklamy

widziałem jeszcze w DB, nazywało się to DB TV i leciały jakieś reklamy...

RobertS

Data: 2009-11-18 22:54:54
Autor: Kamil Kosiński
Dnia 18-11-2009 o 18:13:56 RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

ING jakieś reklamy

widziałem jeszcze w DB, nazywało się to DB TV i leciały jakieś reklamy...

Ja w DB widziałem regularną telewizję. Bodaj TVN24 lub TVN CNBC. W każdym  razie telewizję, bo to przykuło moją uwagę.

Monitory projekcyjne w salonach