Monitory specjalistyczne - dla radiologii.

Data: 2009-03-15 12:33:04
Autor: Qlfon
Monitory specjalistyczne - dla radiologii.
kffiatek pisze:

Szukam firmy, która zajmuje się dystrybucją monitorów specjalistycznych. Interesują mnie monitory dla stacji radiologicznych, ale nie całe stacje robocze.

Macie pomysł, kto się tym w Polsce zajmuje?

Sprawdz oferte Ultra Viol ze Zgierza, maja negatoskopy cyfrowe wiec moze i same monitory tez maja.
Z monitorami tez jakos sie Veracomp kojarzy.
Odezwij sie na priv na tygodnu to w firmie sprawdze skad to bierzemy.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-16 16:10:50
Autor: kffiatek
W dniu 2009-03-15 12:33, Qlfon pisze:
kffiatek pisze:

[...]

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Za tą o braniu w łapę może mniej. Do Ciebie Qlfon odezwę się jeszcze z pewnością.

kffiatek

Monitory specjalistyczne - dla radiologii.