Monitroing

Data: 2019-08-22 21:48:19
Autor: Shrek
Monitroing
Przed cel±. Tym razem działał. Jednak zepsuła się żarówka. Ministerstwo trolingu wysłało elektryka - już naprawił. Do jutra maj± nagrać, tak żeby niczego nie brakowało. I git.

Gdzie ja kurwa żyję?

--
Shrek

Data: 2019-08-22 22:26:02
Autor: u2
Monitroing
W dniu 22.08.2019 o 21:48, Shrek pisze:
Przed cel±. Tym razem działał. Jednak zepsuła się żarówka. Ministerstwo trolingu wysłało elektryka - już naprawił. Do jutra maj± nagrać, tak żeby niczego nie brakowało. I git.

Gdzie ja kurwa żyję?

sprawdĽ na GPS:)

wła¶nie odkryłem, że Android Auto nie jest dostępne w Bolanda:)

--
I love love

Data: 2019-08-23 10:11:36
Autor: Olin
Monitroing
Dnia Thu, 22 Aug 2019 21:48:19 +0200, Shrek napisał(a):

Gdzie ja kurwa żyję?

W państwie mafijnym. Przez prawie 4 lata można to przecie zauważyć.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-23 10:34:19
Autor: ąćęłńóśźż
Monitroing
"Ty oszukiwałe¶, ja oszukiwałem, wygrał lepszy".

-- -- -
Przez prawie 4 lata można to przecie zauważyć.

Data: 2019-08-23 10:44:55
Autor: Olin
Monitroing
Dnia Fri, 23 Aug 2019 10:34:19 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

"Ty oszukiwałe¶, ja oszukiwałem, wygrał lepszy".

Dziękuję za zapodanie moskiewskiego przekazu dnia.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz±dny człowiek:
prokurator, ale i ten - prawdę mówi±c - ¶winia"
Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-24 03:29:53
Autor: szalaput.kleska.alfred
Monitroing
użytkownik Olin napisał:
Dnia Thu, 22 Aug 2019 21:48:19 +0200, Shrek napisał(a):

> Gdzie ja kurwa żyję?

W państwie mafijnym. Przez prawie 4 lata można to przecie zauważyć.

2 przypadki przez 4 lata? Może być ciężko.

https://demotywatory.pl/3955641/W-wolnej-Polsce-gina-ludzie
https://youtu.be/WVZcpFA7rTc

etc.

Ale próbować możeta jak najbardziej!