Monoblock HB i Astra

Data: 2011-01-21 16:29:46
Autor: Maria
Monoblock HB i Astra
B. proszę o info co obecnie ciekawego można zobaczyć z Astry. Czy mając HB, warto zainst. monoblock na Astrę? Zdaję sobie sprawę, że każdego coś innego może zaintertesować, ale tak generalnie od filmu do sportu, które programy godne zaintersowania? Pozdrowionka!

Data: 2011-01-21 08:14:42
Autor: Brooks
Monoblock HB i Astra
On Jan 21, 3:29 pm, "Maria" <Maria_TNI...@TNIJTo.pl> wrote:
B. prosz o info co obecnie ciekawego mo na zobaczy z Astry. Czy maj c HB,
warto zainst. monoblock na Astr ? Zdaj sobie spraw , e ka dego co innego
mo e zaintertesowa , ale tak generalnie od filmu do sportu, kt re programy
godne zaintersowania? Pozdrowionka!

Astra 19.2E: MTV Unlimited sama karta w systemie conax to koszt 60-70
zlotych subskrypcja 12 zlotych miesiecznie, 30 kwartalnie czy cos
takiego.
Pewnosci nie mam ale zdaje sie TVP nadaje niekodowane TVP INFO (wersja
"stoleczna").

Zamiast monobloka niektórzy polecaja zez + przelacznik DiSEqC.

--
Brooks

Data: 2011-01-21 18:49:31
Autor: Maria
Monoblock HB i Astra
(...)
[...]

Dzieki! Juz monoblok lezy sobie, ale nie ma czasu i pzrekonania czy w to w chodzic :)
Co konkretnego zobaczymy po niemiecku i angielsku z Astry oprócz pakietu MTV?

Data: 2011-01-21 16:15:00
Autor: Brooks
Monoblock HB i Astra
On Jan 21, 5:49 pm, "Maria" <Maria_TNI...@TNIJTo.pl> wrote:
(...)

> [...]

chodzic :)
Co konkretnego zobaczymy po niemiecku i angielsku z Astry oprócz pakietu

Mozesz napisac jaki masz tuner satelitarny?

Jesli masz juz kupiony monoblok to niczym nie ryzykujesz podlaczajac i
wyszukujac kanaly.
Jesli antena celuje w satelite HB to teraz w zaleznosci od tego jak
podczepisz monoblok mozesz albo odbierac Astre 19.2E
lub Eutelsat 7E
Polecam strone www.kingofsat.net , która podaje szczególowe i
akutualizowane dane o kanalach tv i radiowych.
Mozna wyszukac kanaly nadajace w interesujacym nas jezyku np. polskim,
niemieckim
sa dane dotyczace systemu kodowania, fta, operatora

Na glównej stronie podane sa aktualne tymczasowe kanaly niekodowane.

--
Brooks

Data: 2011-01-22 09:25:01
Autor: Maria
Monoblock HB i Astra
(...)
[...]

Dzieki Panowie!
Postanowilam przeprowadzic ten wywiad, gdyz mój facet uwaz,
ze nie warto :) Jesli jednak  mozna to szybko zrobic to wymusze juz koniecznie,
zeby to zrobil a ja wieczorami :) przelece te kanaly i cos powybieram.
Mysllam jednak o ogólnej podpowiedzi, gdyz sprawdzanie dziesiatek stacji
mija sie z celem, wiec jesli jeszce Ktos z Was znalazl cos fajnego na Astrze
to b. prosze sie pochwalic -moze i nam sie spodoba :) Pozdrowionka!

Aha, mamy Cyfrowy Polsatr i dekoder Samsung H370G - ma mozliwosc tworzenia wlasnej listy,
tylko nie wiem jak to bedzie w pzrypadku 2 satelitów.

Data: 2011-01-22 10:04:03
Autor: adresss
Monoblock HB i Astra
no to moze jak lubisz szperac po satelitach, to zainstaluj sobie taka
2,7m antene i na satelicie Astra 2D (28,2E). Sa tam kanaly BBC i ITV w
HD, ktorych przy malej antenie (nie wszystkie) nie da sie ogladac.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-22 16:11:43
Autor: Brooks
Monoblock HB i Astra
On Jan 22, 8:25 am, "Maria" <Maria_TNI...@TNIJTo.pl> wrote:
<ciach>
Postanowilam przeprowadzic ten wywiad, gdyz m j facet uwaz,
ze nie warto :) Jesli jednak  mozna to szybko zrobic to wymusze juz
koniecznie,
Jesli monoblok jest juz kupiony to warto.
zeby to zrobil a ja wieczorami :) przelece te kanaly i cos powybieram.
Czy mozna pania Marie cytowac na pl.soc.seks?
Mysllam jednak o og lnej podpowiedzi, gdyz sprawdzanie dziesiatek stacji
[...]

tylko nie wiem jak to bedzie w pzrypadku 2 satelit w.

Dla anteny celujacej w satelite HB drugi konwerter monoblocka
(ustawniony na Astre 19E) ma byc po prawej stronie (patrzac od strony
mocowania anteny w kierunku konwertera). W mysl zasady ze to ma byc
lustrzane odbicie pozycji, która jest na lewo od pozycji 13 E.

Czy ze strony internetowej cp mozna sciagnac opis instalacji drugiego
konwertera?

Udanego zyzowania ;-)

--
Brooks

Data: 2011-01-21 23:22:19
Autor: adresss
Monoblock HB i Astra
On Fri, 21 Jan 2011 18:49:31 +0100, "Maria" <Maria_TNIJTo@TNIJTo.pl>
wrote:

(...)
[...]

Eurosport (niemiecki) no i reszta niemieckich kanalow publicznych i
komercyjnych. W tym tez sa niemieckie kanaly dla dzieci Super RTL,
KiKa, Nickeoledon.

CNN, Euronews, BBC World, Fashion TV

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-22 15:40:56
Autor: Robert_J
Monoblock HB i Astra
Pewnosci nie mam ale zdaje sie TVP nadaje niekodowane TVP INFO (wersja
"stoleczna").

Nadaje FTA jeszcze Kulture, Historie i Polonie :-)

Data: 2011-01-21 16:35:40
Autor: Robert_J
Monoblock HB i Astra
B. proszę o info co obecnie ciekawego można zobaczyć z Astry.

Sporo kanałów niemieckich FTA, od metra stacji radiowych, no i TV Trwam ;-))

Monoblock HB i Astra