Monopol w dostępie do kablówki

Data: 2009-05-14 20:11:53
Autor: Paweł Ubysz
Monopol w dostępie do kablówki

Użytkownik "Krawat" <aveva@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guhjv2$djv$1inews.gazeta.pl...
W chwili obecnej w bloku w którym mieszkam jestem zmuszony do korzystania z
kablówki dostarczanej przez jedną z firm.
Praktycznie nie mam żadnego wyboru i albo będę płacił horrendalne stawki albo
mogę zrezygnować w ogóle z telewizji.

Więc jednak masz wybór

Na pewno problem ten dotyczy wielu ludzi, i firmy oferujące usługi TV/internet
w zasadzie nie są poddawane mechanizmom konkurencji.

Jak myślicie czy jest jakaś szansa aby zwalczyć ten monopol prawnie? Jakiś
UOKiK? Tylko przeciwko komu miałbym wtedy występować?

Przeciwko tym operatorom kablówki , którzy nie okablowali Twojego budynku   -  Powodzenia:-)

Monopol w dostępie do kablówki