Monopol w dostępie do kablówki

Data: 2009-05-14 21:05:43
Autor: Tristan
Monopol w dostępie do kablówki
W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 19:21 (autor Krawat publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <guhjv2$djv$1@inews.gazeta.pl>):

Praktycznie nie mam żadnego wyboru i albo będę płacił horrendalne stawki
albo mogę zrezygnować w ogóle z telewizji.

A Cyfrowy Polsat? BTW: Ja zrezygnowałem z kablówki Vectra, bo podnosili ceny i likwidowali
kanały. A pisali do mnie pisemka złośliwe, że podnoszą, bo inwestują w
Internet i Telefonię, których ja nie używam, ale kolektywnie mam obowiązek
się dorzucić. Więc uznałem, że nie będę się dorzucał. --
Tristan

Monopol w dostępie do kablówki