Monster -- drut USB..

Data: 2013-10-25 00:34:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Monster -- drut USB..
Jakiś czas temu pisałem o tym, że nijakim sposobem nie potrafię
podpiąć Monstera do laptopa opartego o Windows, choć bez trudu
podpinam ten telefon do TV opartego o Linuksa. Rozwiązanie okazało
się trywialne/banalne -- problem leży w przewodzie dostarczonym
z owym Monsterem. Łączenie za pomocą sprawnego przewodu przebiega
bezproblemowo.

Przy okazji:

 () Monster potrafi restartować się bez widocznej przyczyny
    (bywa, że pracuje bez przerwy dwa tygodnie i bywa, że
    restartuje się 2 razy w ciągu pół godziny)

 () z włączaniem WiFi bywają problemy, które rozwiązuje
    dopiero restart; nawet wyłączenie na kilka sekund
    może spowodować niemożliwość ponownego włączenia

 () odbiornik GPS potrafi znienacka zawiesić się
    (rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie odbiornika GPS)

 () update oprogramowania/Androida wygląda kuriozalnie :)

Data: 2013-11-02 18:23:44
Autor: Trybun
Monster -- drut USB..
[...]

A jak wygląda jego praca w dualsim? Tzn. czy nie zawiesza się bądź restartuje w czasie włączania, wyłączania czy  przełączania między kartami?

Data: 2013-11-04 18:15:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Monster -- drut USB..

"Trybun" l53cej$fq8$1@usenet.news.interia.pl

A jak wygląda jego praca w dualsim?

Bezproblemowo.

Tzn. czy nie zawiesza się

Nie. Albo inaczej -- czasami bez widocznej przyczyny
restartuje się, ale IMO nie ma to związku z dualsimmem.

bądź restartuje w czasie włączania, wyłączania czy przełączania między kartami?

Mam (rzadko) problemy z zombie i samoistnymi restartami -- czasami
telefon restartuje się raz na tydzień, czasami dwa razy na godzinę,
ale w sumie raczej rzadko.

Czasami zawiesza się system częściowo -- ręczne pomaganie daje dobre
efekty, a czasami nie mogę pozwolić sobie na restart całego telefonu,
bo takie coś może kosztować (chodzi o tracenie czasu i o tracenie
danych) sporo, gdy telefon jest czymś zajęty.

Bywa, że nie mogę bez restartu całego telefonu uruchomić WiFi.

Czasami wyłącza się odbiornik GPS -- sporadycznie, można uznać,
że prawie wcale. Trzeba wówczas ręcznie go włączyć i wyłączyć.
Jeśli nie zobaczę, że odbiornik nie działa (i nie zrestartuję
tegoż odbiornika GPS) rejestracji trasy nie ma na danym odcinku.

-=-

Akurat z dualsimmem nie ma problemu, choć bywa tak, że telefon
(karta GSM) znajduje się rzekomo poza zasięgiem. Było i tak, że
czytając informację o braku usług, odebrałem telefon... Ogólnie
to, o co pytasz, pracuje poprawnie.

Bateria starcza na kilka godzin. :) Ładuje się powoli, albo
wręcz wcale nie ładuje się -- gdy telefon jest mocno obciążony.
Nie licz na to, że ładowarką sieciową naładujesz ten telefon
w 3 godziny :) a normalnie korzystając -- obejdziesz się bez
ładowarki przez 3 dni. :) Raczej w ,,domu'' muszę przypinać
ten telefon do ściany stale, jeśli chcę korzystać z Aero2.

Po wyłączeniu 3G, WiFi, GPS i ekranu -- można ,,poszaleć'. ;)
Można ostatecznie zostawić GPS, gdyż wbrew obiegowym opiniom
nie GPS jest głównym pożeraczem energii.

Pentagram to duży błąd.

-=-

Jeśli mogę Ci coś radzić -- nie szukaj błędu tam, gdzie go nie ma, czyli w dualsimm.
Zwłaszcza tu, gdzie błędów prawdziwych i poważnych, znajdziesz całą masę.

Luźne przyciski i samoistne przestawianie się głośności
(choćby powiadomień/SMS) to smutna codzienność tego telefonu.
to zdecydowanie nie jest delikatna zabawka Samsunga.

Monster -- drut USB..