Monster's Ball (2001)

Data: 2013-01-29 08:54:26
Autor: TheDevineMe
Monster's Ball (2001)
On 24/01/2013 22:01, frank drebin wrote:
była z Halle Berry i B.B. Thornton'em.

Ostatni film z Halle Berry jaki bylem w stanie przezuc to Gothica, w
ktorym wrzeszczala tak przerazliwie ze po projekcji schowalem ja do
pudelka i zakopalem w ogrodku by nigdy wiecej jej krzyku nie slyszec.

Ale moze po 10 latach czas by przekonac sie do niej na nowo?

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-01-29 18:48:38
Autor: rs
Monster's Ball (2001)
On Tue, 29 Jan 2013 08:54:26 +0000, TheDevineMe
<devine@thedevineme-cut-.com> wrote:

[...]

trzeba sobie powiedziec szczerze, ze Halle Berry, mimo swoich
wszystkich walorow, nie jest dobra aktorka. sadze, ze rola w MB jej
sie jakos tylko udala. niezla byla, tez w "things we lost in the
fire", ale nawet dwa filmy na dosc pokazna filmografie, to troche za
malo. ja bym nawet zaryzykowal, ze obecnosc Berry w jednej z glownych
rol, jest zapowiedzia, co najwyzej przecietnego filmu. <rs>

Data: 2013-01-29 20:51:51
Autor: frank drebin
Monster's Ball (2001)
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:67MNs.7199$4q4.4349fx07.fr7...
[...]

Oglądalem Gothikę z rok temu ale nihuhu nie pamiętam o co tam chodziło ani kto grał.
Wnioskuję, że chyba nie był dobry.

Data: 2013-01-30 00:09:22
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)

Nie był chyba. Był na pewno niedobry.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-01-30 10:41:26
Autor: Lasse
Monster's Ball (2001)

napisał(a):

[...]

Nie marudźcie, to był całkiem niezły thriller.

Lasse

Data: 2013-01-30 09:42:41
Autor: TheDevineMe
Monster's Ball (2001)
On 30/01/2013 09:41, Lasse wrote:
Nie marudźcie, to był całkiem niezły thriller.

Lasse

Film owszem, wrzaskun-Berry juz nie.

Data: 2013-01-30 23:05:21
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)
Dnia 30.01.2013, o godzinie 10.41.26, na pl.rec.film, Lasse napisał(a):

Nie był chyba. Był na pewno niedobry.

Nie marudźcie, to był całkiem niezły thriller.

Biorąc pod uwagę La haine to miałem w stosunku do G zbyt wygórowane
wymagania. Dostał ode mnie aż 3/10. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-01-31 00:46:20
Autor: Lasse
Monster's Ball (2001)
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:05:21 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

[...]

Coś takiego?
To co u ciebie dostaje 8-9?

Lasse

Data: 2013-01-31 23:30:54
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)
Dnia 31.01.2013, o godzinie 00.46.20, na pl.rec.film, Lasse napisał(a):

[...]

10 to Skazani na Shawshank czy American Beauty, albo Obcy, albo... Tron:
Legacy (wiem, wiem... niezasłużone :) ), albo  Avatar: The Last Airbender
(serial). 9 to Ondskan, Intouchables, Ojciec chrzestny, Matrix, Dzień
świra, Obcy 2, Indiana 1, Powrót do przyszłości 1, Revolutionary Road,
Ratatuj... itd. 8 to Adam, This Boy's Life, Tetro, Smoke, Wesele
Smarzowskiego i kupa innych. Wiele z tych filmów ma taką a nie inną ocenę,
bo oglądałem je w takim a nie innym stanie, do niektórych miałem
oczekiwania, do innych brak. Niektóre może powinny mieć więcej, inne
mniej... Ale to u mnie. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-02-01 10:33:42
Autor: frank drebin
Monster's Ball (2001)
Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12w6xy5aheuwy$.dlghabeck.pl...
[...]

podaj lepiej nicka na Filmwebie, łatwiej wtedy będzie znaleźć coś wartościowego albo odpuścić sobie oglądanie czegoś.

Data: 2013-02-01 20:13:56
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)

Nie mam konta na FW.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-01 22:59:10
Autor: frank drebin
Monster's Ball (2001)
napisał(a):
[...]

załóż, pooceniaj filmy i daj namiar. Niech inni skorzystają.
Według zasady klasyka: "Nie chcę ale muszę" ;)

Data: 2013-02-03 19:56:25
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)

napisał(a):
[...]

Nie chcę, bo miałem konto, ale mi zablokowali. Cholera wie dlaczego. Nie
mogłem się też skontaktować z żadnym administratorem, bo za cholerę nie
wiem gdzie jest kontakt z kimś takim. Kiedyś gdzieś tam pisałem, ale bez
odpowiedzi, to olałem.
Mam konto na IMDB: http://www.imdb.com/user/ur24051815/ratings

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-03 23:27:32
Autor: frank drebin
Monster's Ball (2001)
napisał(a):
[...]

Fajnie, bedę mógł sobie poszukać coś ciekawego do ukradzenia z netu
Szkoda tylko, że sortowanie jakieś takie gówniane. Klikam "ratings" a i tak miesza jak chce.

Tu masz moje z filmwebu, może wypatrzysz coś ciekawego
http://www.filmweb.pl/user/Salmonella

Data: 2013-02-04 19:53:54
Autor: Qrczak
Monster's Ball (2001)
Dnia 2013-02-03 23:27, obywatel frank drebin uprzejmie donosi:
napisał(a):
[...]

Dużo z tego, co ponoć obejrzeć chesz, nie bardzo warto.
Ale podziwiam, że chce Ci się oceniać to wszystko.

listę Habecka już kiedyś widziałam. poraża.

Data: 2013-02-04 22:19:07
Autor: frank drebin
Monster's Ball (2001)
napisał(a):
[...]
a bo to gdzieś się przeczyta że warto, albo gdzieś ktoś wspomni i tak zaznaczone żeby nie umknęło. Ale przed obejrzeniem też czytam komentarze i jak dużo jest negatywnych to odpuszczam. Pomocne też są oceny znajomych.

Ale podziwiam, że chce Ci się oceniać to wszystko.

ocenianie to pikuś, po obejrzeniu filmu wchodzę na filmweb, czytam opinie, interpretacje i klikam gwiazdki

Data: 2013-02-01 19:40:23
Autor: Seoman
Monster's Ball (2001)
Użytkownik "Habeck Colibretto"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:12w6xy5aheuwy$.dlg@habeck.pl...
albo... Tron: Legacy (wiem, wiem... niezasłużone :) ),

Guzik tam niezasłużone. Ja już myślałem, że jestem ostatnim człowiekiem na Ziemi, który patrzy na Tron: Legacy inaczej, niż na efekciarski action flick, ale wróciłeś mi wiarę w ludzi :) Byłem pełen niewiary, że da się zrobić dobrą kontynuację Tron...aaa...uuuu... filmu "Tron" - ale zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Świetnie obsadzona rola główna no i jak zwykle czadowy Jeff Bridges. Fajne dialogi, konsekwentnie poprowadzona fabuła, dużo napięcia emocjonalnego.

"You're messing with my Zen thing, man"

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-02-01 20:12:13
Autor: duddits
Monster's Ball (2001)
On 01/02/13 7:40 PM, Seoman wrote:
Fajne dialogi, konsekwentnie poprowadzona fabuła, dużo napięcia
emocjonalnego.

Aaa! Muzyka. Nie zapominaj o muzyce :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2013-02-01 20:20:33
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)
Dnia 01.02.2013, o godzinie 19.40.23, na pl.rec.film, Seoman napisał(a):

[...]

Efekty też ważne, ale historia między ojcem, jego alter ego i synem - do
tego tak prosta historia zauroczyła mnie. :)

[...]

Oglądałem go jako ojciec. Razem z dziećmi (z wielkim żalem, że nie było
dubbingu i nie wyskoczyliśmy na to do kina). Do tego muzyką jestem
zachwycony. Wszystko w tym filmie jest IDEALNIE spasowane, dialogi nie są
przegadane. No ale robił to gość od reklamy. Nie każdy może myśleć, że to mistrzostwo świata, ale mam to gdzieś. :)

"You're messing with my Zen thing, man"

:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-04 10:48:49
Autor: TheDevineMe
Monster's Ball (2001)
On 01/02/2013 18:40, Seoman wrote:
UĹźytkownik "Habeck Colibretto"  napisał w wiadomości grup
albo... Tron: Legacy (wiem, wiem... niezasłużone :) ),

Guzik tam niezasłużone. Ja już myślałem, że jestem ostatnim człowiekiem
na Ziemi, ktĂłry patrzy na Tron: Legacy inaczej, niĹź na efekciarski
[...]

Tron: Legacy to jedna z najlepszych i najbardziej udanych filmowych ewolucji w historii :)
A do tego nieziemska muza ktorej nie da sie opisac slowami...

Data: 2013-02-05 17:50:40
Autor: Habeck Colibretto
Monster's Ball (2001)
Dnia 04.02.2013, o godzinie 11.48.49, na pl.rec.film, TheDevineMe
napisał(a):

[...]

No proszę... to już kilka osób, które twierdzą coś innego niż duże grono
moich znajomych. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*