Montaż PECET-a na core i7 z boxowym w iatrakiem....Proszę o pomoc

Data: 2010-05-27 19:03:58
Autor: Grzegorz Prędki
Montaż PECET-a na core i7 z boxowym w iatrakiem....Proszę o pomoc

http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t465957.html / znalazłem opis
instalacji proca, ale to już mam za sobą. Teraz pytanie jak rozłożyć pastę i
ile jej położyć na procesorze czy wiatraku ? (na boxowym wiatraku jest już
defaultowo położona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupić ?). Ile tej
pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie
się wydaje że jest niewiele/).

Wystarczy.

Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

W instrukcji obslugi plyty powinienes miec jasna instrukcje.

Data: 2010-05-27 17:11:54
Autor:
Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

> http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t465957.html / znalazĹ&#65533;m opis
> instalacji proca, ale to juĹź mam za sobÄ&#65533; Teraz pytanie jak rozĹ&#65533;ĹźyÄ&#65533;pas
tÄ&#65533;i
> ile jej poĹ&#65533;ĹźyÄ&#65533;na procesorze czy wiatraku ? (na boxowym wiatraku jest juĹ
> defaultowo poĹ&#65533;Ĺźona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupiÄ&#65533;?). Ile tej
> pasty powinno byÄ&#65533;(czy nie za maĹ&#65533; jest na fabrycznym coolerze Intela? / mn
ie
> siÄ&#65533;wydaje Ĺźe jest niewiele/).

Wystarczy.

Mam nadzieję, że proc się nie zjara (kosztował tysiaka). Wydawało mi się, że
tej pasty jest strasznie mało stąd pytania.

> Jak zamontowaÄ&#65533;cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoĹ&#65533;> >
uszkodziÄ&#65533;po trochÄ&#65533;kasy poszĹ&#65533; na ten sprzÄ&#65533;.

W instrukcji obslugi plyty powinienes miec jasna instrukcje.

Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko
francuskiego.

GazGaz.

Data: 2010-05-27 19:41:27
Autor: Czarek
W dniu 2010-05-27 19:11, gggaz.SKASUJ@gazeta.pl napisał/a:

Mam nadzieję, że proc się nie zjara (kosztował tysiaka). Wydawało mi się, że
tej pasty jest strasznie mało stąd pytania.

Pasty MA być mało. Ona służy tylko do wypełnienia minimalnych nierówności na styku radiator - procesor. Przy idealnie równych i gładkich powierzchniach była by ona zbędna.

--
Cz.

Data: 2010-05-27 20:12:49
Autor:
Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> napisał(a):
> [...]

Pasty MA być mało. Ona służy tylko do wypełnienia minimalnych nierówności na styku radiator - procesor. Przy idealnie równych i gładkich powierzchniach była by ona zbędna.

Niby tak, ale zawsze wydawało mi się, że jednak jest tam pewna (dość spora)
przerwa.

GazGaz.

Data: 2010-05-27 22:15:35
Autor: Czarek
W dniu 2010-05-27 22:12, gggaz.SKASUJ@gazeta.pl napisał/a:

Niby tak, ale zawsze wydawało mi się, że jednak jest tam pewna (dość spora)
przerwa.

Masz całkowitą rację. Wydawało Ci się.

--
Cz.

Data: 2010-05-27 20:05:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-05-27 19:59, Użytkownik Grzegorz Prędki napisał:

W instrukcji obslugi plyty powinienes miec jasna instrukcje.

Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko
francuskiego.

Obrazkow nie ma?

Nie uczył się angielskiego,niemieckiego i obrazków, w technikum
uczył się tylko francuskiego.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-05-27 20:13:52
Autor: GazGaz
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> napisał(a):

> Obrazkow nie ma?

Nie uczył się angielskiego,niemieckiego i obrazków, w technikum
uczył się tylko francuskiego.  :-)

Dokładnie i kopania w piłkę, heh :).

GazGaz.

Data: 2010-05-28 13:46:09
Autor: Mich@l
W dniu 2010-05-27 22:13, GazGaz pisze:

Dokładnie i kopania w piłkę, heh :).

To w technikach gastronomicznych uczą kopania w piłkę?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-05-28 13:51:18
Autor: Santana

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:htoae5$108$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-05-27 22:13, GazGaz pisze:

Dokładnie i kopania w piłkę, heh :).

To w technikach gastronomicznych uczą kopania w piłkę?

 Taa, żeby umiał pomóc kelnerowi w wykopaniu klienta z knajpy :)

Data: 2010-05-28 13:57:25
Autor: Mich@l
W dniu 2010-05-28 13:51, Santana pisze:

  Taa, żeby umiał pomóc kelnerowi w wykopaniu klienta z knajpy :)

O tym nie pomyślałem :)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-05-28 23:54:06
Autor: Feromon

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:htmbiv$53f$1node1.news.atman.pl...
[...]

Myślałem, że FRANCUZA to kobitki się uczą...

Feromon

Data: 2010-05-27 20:12:18
Autor: qwerty
Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bfeb308$0$19182$65785112@news.neostrada.pl...
Obrazkow nie ma?

Pewnie nie umie ich "przeczytać". ;)

Data: 2010-05-27 20:46:01
Autor: Piotr
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:htmcl7$d4o$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
napisał w  wiadomości grup
Obrazkow nie ma?
Pewnie nie umie ich "przeczytać". ;)

chłopie, po co ty się odzywasz, jestes skończony @#$%^
( tu sobie sam wstaw odpowiednie litery to sie może czymś pożytecznym zajmiesz)

Data: 2010-05-28 23:53:00
Autor: Feromon

Użytkownik <gggaz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htm94q$aso$1inews.gazeta.pl...
> [...]

W instrukcji obslugi plyty powinienes miec jasna instrukcje.

Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko

ŻĄDAJ od sprzedawcy instrukcji po polsku, cokolwiek miałoby to pomóc....

Feromon

Montaż PECET-a na core i7 z boxowym w iatrakiem....Proszę o pomoc