Montaż parapetów wewnętrznych.

Data: 2011-01-22 18:57:10
Autor: JacekG.
Montaż parapetów wewnętrznych.
W mieszkaniu gdzie wymieniono okna na plastiki, usunięto parapety wewnętrzne. Ja chcę zamontować je ponownie. I stąd moje pytania, czy parapet musi wchodzić pod futrynę okna,dolegać do niej? Czy wystarczy,że jest do niej dosunięty (dostawiony)?
Czy parapet może być poniżej futryny jakieś 20 mm, przerwa wypełniona pianką i gipsem. Okazuje się, że nie jest to taka prosta sprawa.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2011-01-23 01:24:18
Autor: kika
Montaż parapetów wewnętrznych.

Użytkownik "JacekG."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ihf5vn$gql$1@news.onet.pl...

[...]

Poczytaj.

http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/article/5715

Data: 2011-01-23 17:57:40
Autor: JacekG.
Montaż parapetów wewnętrznych.
Poczytaj.

http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/article/5715

Dzięki, czytałem, przede wszystkim chodzi mi o to czy można parapet dostawić do framugi i czym wypełnić przestrzeń pod framugą, podobno pianka nie jest najlepszym rozwiązaniem. Parapety które chcę zamontować są drewniane, dość grube i aby wsunąć je pod framugę będę musiał wykuwać miejsce a chciał bym uniknąć tej roboty. Oczywiście jeżeli jest taka możliwość.

Pozdrawiam.
JacekG.

Montaż parapetów wewnętrznych.