Montaz anteny sat na ocieplonym bloku

Data: 2009-08-26 12:28:53
Autor: Misiek
Montaz anteny sat na ocieplonym bloku

Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:h700jg$arm$1news.onet.pl...
Witam

chcialem zamontowac antene na scianie bloku ktory zostal w zeszlym roku ocieplony
100 mm styro + tynk +malowanie,
nie mam zabardzo jak zamontowac wspornika anteny do sciany przy oknie poniewaz mam balkon nad oknem
a w pokoju w ktory mchce zamontowac antene nie posiadam sam balkonu

czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne lub przepisy mowiace
o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci gwarancje na ocieplenie
przez to?

pozdrawiam

a kątownik przymocoany do balkonu z odpowiednim "wysiegiem" ? i na tym kątowniku pionowa  rurka do ktorej mocujesz antene? Nie da sie tak? (mowie teoretycznie, bo nie znam "sytuacji"...)

Montaz anteny sat na ocieplonym bloku