Montaż autogaz w Częstochowie

Data: 2009-03-30 17:46:15
Autor: Free
Montaż autogaz w Częstochowie
Czy ktoś może polecić dobry zakład montażu instalacji gazowych w Częstochowie ?

Maciek

Data: 2009-03-30 17:58:48
Autor: Pawel
Montaż autogaz w Częstochowie
Czy ktoś może polecić dobry zakład montażu instalacji gazowych w Częstochowie ?

Ja osobiście nie montowałem, ale zawsze serwisuje swoją instalację gazową na ulicy Odrodzenia (pod sam koniec po lewej stronie - zielony szyld). Znam też ludzi, którzy montowali tam gaz i sobie bardzo chwalili. Ja z ich usług jestem bardzo zadowolony. Niestety do najtańszych nie należą:/

Montaż autogaz w Częstochowie