Montaż bramy wjazdowej

Data: 2012-04-29 07:45:57
Autor: Piotr
Montaż bramy wjazdowej
Zakupiłem ostatnio w Praktikerze bramę wjazdową 3,5m ze słupkami.
Moje pytanie jak prawidłowo zamontować słupki:

- jaka głębokość?
- czy postawić go na ziemi czy najpierw wsypać tam jakieś kamienie, cegły?
- czy połączyć pod ziemią oba słupki i jak to zrobić - długa wylewka czy jakiś pręt?
- jak długo od wylewki poczekać zanim zamontuję skrzydła bramy?

Piotr.

Data: 2012-04-29 13:02:00
Autor: Marek Dyjor
Montaż bramy wjazdowej
Piotr wrote:
[...]

fundament poniżej strefy przemarzania by pasowało dać.

ponadto cała brama powinna być połączona w jednym betonie.

Data: 2012-05-08 11:17:34
Autor: Przesmiewca
Montaż bramy wjazdowej
"Piotr" <ppsell@interia.pl> napisał(a):

Zakupiłem ostatnio w Praktikerze bramę wjazdową 3,5m ze słupkami.
Moje pytanie jak prawidłowo zamontować słupki:

- jaka głębokość?

Nie wiem co za slupki, ale opowiem ci historie, ktora powinna dac ci do myslenia. Kiedys robiac zwykla brame wjazdowa do domu wkopalem slupki na ponad 1.5m, sasiad u siebie zrobil na metr... przy tym sie podsmiewajac, ze chyba chce sie przekopac na druga strone ziemi jak tak gleboko kopie.
Po paru latach slupki mu powylazily i powykrzywialy, a brama osiadla,
u mnie stoia do dzis (tak z 20 lat juz)

Data: 2012-05-08 13:05:21
Autor: Marek Dyjor
Montaż bramy wjazdowej
Przesmiewca wrote:
[...]

może to historia o moim szanownym ojcu  :)

też kurcze wkopał słupki ledwo co i co roku wszystko jeździ :)

Data: 2012-05-09 09:22:30
Autor: Marek
Montaż bramy wjazdowej
[...]
Niestety potwierdzam. Osadzile slupki na okolo 70 cm.
Podczas zimy obserwuje jak gora slupka "ucieka" o kilka cm.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Montaż bramy wjazdowej