Montaż bramy wjazdowej

Data: 2012-04-29 13:02:00
Autor: Marek Dyjor
Montaż bramy wjazdowej
Piotr wrote:
Zakupiłem ostatnio w Praktikerze bramę wjazdową 3,5m ze słupkami.
Moje pytanie jak prawidłowo zamontować słupki:

- jaka głębokość?
- czy postawić go na ziemi czy najpierw wsypać tam jakieś kamienie,
cegły? - czy połączyć pod ziemią oba słupki i jak to zrobić - długa wylewka
czy jakiś pręt?
- jak długo od wylewki poczekać zanim zamontuję skrzydła bramy?

fundament poniżej strefy przemarzania by pasowało dać.

ponadto cała brama powinna być połączona w jednym betonie.

Montaż bramy wjazdowej