Montaz czaszy, wytrzymalosc cybantow

Data: 2010-11-05 14:33:40
Autor: Mane
Montaz czaszy, wytrzymalosc cybantow
Przyłączę się do tematu, mógłby ktoś polecić jakiś uchwyt do montażu anteny (aluminiowej) 110 pod obrotnicę? Antena będzie montowana do ściany lub do barierki balkonowej ("betonowa" płyta).

Data: 2010-11-05 14:46:18
Autor: pawell32
W dniu 2010-11-05 14:33, Mane pisze:
Przyłączę się do tematu, mógłby ktoś polecić jakiś uchwyt do montażu
anteny (aluminiowej) 110 pod obrotnicę? Antena będzie montowana do
ściany lub do barierki balkonowej ("betonowa" płyta).

może boczny do ściany:
http://www.dipol.com.pl/uchwyt_antenowy_tv-sat_uml-38z75_lewy__E8755L.htm

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-06 22:24:21
Autor: Jerzy Pastusiak
Montaz czaszy, wytrzymalosc cybantow
Witaj.

On Fri, 5 Nov 2010, Mane wrote:

| polecić jakiś uchwyt do montażu anteny (aluminiowej) 110
| pod obrotnicę? Antena będzie montowana do ściany lub do
| barierki balkonowej ("betonowa" płyta).

~115 cm, jak na obrazku:
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/test/bw.html

mam na podobnym aluminiowym stojaku jak:
[Stojak alu ścienny AS Sat 35cm]
http://www.hollex.pl/stojaki-do-anten/1711-stojak-alu-scienny-as-sat-35cm

przymocowany przelotowo do barierki.

Z drugiej strony grube szeorokie listwy aluminiowe,
podkladki sprezynujace, a na koncach podkladki dopasowujace
o duzej srednicy.

Zalozeniem bylo rownomierne, zamortyzowane rozlozenie
obciazenia i amortyzacja gwaltownych porywow wiatru.

Zakladam tez, ze przy bardzo silnym wietrze, antena przekreci
sie na wschod i oprze sie o barierke.

Gorna antena (85 cm) jest zamocowana na podobnym stojaku,
umocowanym na zatynkowanych, U-wygietych katownikach
obejmujacych wystep przyokienny, solidnie mocowanych
w poprzek wystepu i zakotwiczonych dodatkowo z pol metra w glab
sciany (cegla).

Poprzednio mialem parabole 1,2 m + silownik. Opisywalem juz
swoje przezycia przy wichurach.
Ostatecznie zamocowalem stojak przelotowo przez sciane
(~1 metra gruba). Na szczescie byl to pianobeton, wiec wiercilo sie jak w maslo.

Z mocowaniem anteny na wydmuchowie to nie hahaha.
Nie jest to wsciekly krysztal co spada z sufitu.
Zabije polityka i wojna z Rosja gotowa.

Pzdr.J.P.

Montaz czaszy, wytrzymalosc cybantow