Montaż dampera Manitou

Data: 2011-07-09 16:04:34
Autor: madkiw
Montaż dampera Manitou
Witam
Kupiłem sobie na allegro damper manitou radium RL 165mm, i oczywiście jako amator nie zwróciłem uwagi na to że nie ma w zestawi tuleji ani nic, a ze starego nie pasują. Teraz pytanie jak go zamontować, czy można gdzieś dostać jakieś zestawy montażowe ? A jeśli nie to jak to się zakłada,czy jeśli kupię tuleje dystansowe np. tu http://www.sklep.rowery.com.pl/index.php?cat_id=229 a potem przejdę się do sklepu ze śrubami żeby coś dobrać to będzie wszystko ?
Poratujcie bo pogoda się zrobiła a rower stoi :) a i może ktoś ma jakiegoś linka do schematu jak to wygląda ?
Pozdrawiam madkiw

Data: 2011-07-09 18:09:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
Montaż dampera Manitou

Użytkownik "madkiw" <madkiw@hotmail.com.nospam> napisał w wiadomości news:iv9n5q$c0c$1atena.e-wro.net...

Poratujcie bo pogoda się zrobiła a rower stoi :) a i może ktoś ma jakiegoś linka do schematu jak to wygląda ?
Pozdrawiam madkiw

Weź ramę i damper a potem idź do serwisu, który to złoży do kupy. Tuleje montażowe trzeba dotoczyć pod wymiar jaki daje rama.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Montaż dampera Manitou