Montaż haka

Data: 2013-02-27 07:07:08
Autor: Marcin Jan
Montaż haka
W dniu 2013-02-26 14:25, Iglo pisze:
W sobotę montuję hak w samochodzie. Jest na co zwrócić uwagę, powinienem
dostać jakieś papiery od montażysty, czy można coś przy montażu zwalić i
trzeba na to uważać?
No i sama jazda z przyczepką - warto zanim ruszę po gabaryty do wożenia
wypożyczyć wcześniej przyczepkę i gdzieś na placu poćwiczyć czy to
prościzna?

zależy jakie auto. Są samochody co mają już fabrycznie przygotowane otwory pod montaż haka, więc odpada ekstra zabezpieczenie antykorozyjne. W niektórych zaś autach trzeba dodatkowo wyciąć kawałek zderzaka. Więc tu i tam można coś skopać.
Co do jazdy z przyczepką to ja miałem na początku problem z cofaniem, ale wyrobiłem sobie taki patent - jak chcę jechać prosto do tyłu to jeśli zaczynam widzieć przyczepkę w lewym lusterku to skręcam lekko kierownicę właśnie w kierunku tego lusterka i tak na zamianę bo przyczepka zawsze będzie myszkować. Trening czyni mistrza :). Oczywiście bardzo ułatwi Ci cofanie z przyczepą, umiejętność cofania samego auta tylko na boczne lusterka.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2013-02-27 08:35:05
Autor: Iglo
Montaż haka
Dnia Wed, 27 Feb 2013 07:07:08 +0100, Marcin Jan napisał(a):

[...]

Cenna uwaga. W zasadzie cofam tylko na lusterka. Tylna szyba może dla mnie
nie istnieć.

Montaż haka