Montaz kamer na klatce schodowej

Data: 2013-10-14 15:13:13
Autor: janek
Montaz kamer na klatce schodowej
W dniu 2013-10-14 07:17, slawekh31@gmail.com pisze:
Czy możecie mi powiedzieć jak wygląda z prawnego punktu widzenia sprawa montażu kamer na klatce schodowej przez zarządcę? Chodzi mi o punkt w którym może naruszać to prywatność? Zarządca sam zdecydował o montaż kamer, obciążył kosztami montażu właścicieli i zamontował je przed klatką i widą.

ja bym się cieszył a ty narzekasz

Data: 2013-10-14 06:46:59
Autor: slawekh31
Montaz kamer na klatce schodowej

ja bym się cieszył a ty narzekasz
A z czego mam się cieszyć?

Data: 2013-10-14 16:28:07
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-14 15:46, slawekh31@gmail.com pisze:

ja bym się cieszył a ty narzekasz
A z czego mam się cieszyć?

Jest sobie wieżowiec. Mieszkania w nim są dwukondygnacyjne. Więc co
drugie piętro zatrzymuje się winda.
Standardem na tym budynku było regularne dewastowanie wind, a na ślepych
pietrach jaranie trawy i konsumpcja browarów i ogólny syf.
Wstawili kamery na klatce schodowej i w windach i to gówno zniknęło.

Więc można się cieszyć.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-14 08:29:54
Autor: Slawek h
Montaz kamer na klatce schodowej
Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba nie o to chodzi

Data: 2013-10-14 17:33:20
Autor: SJS
W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba nie o to chodzi

Nie znasz się a głos zabierasz

--
sjs

Data: 2013-10-14 08:40:36
Autor: Slawek h
Montaz kamer na klatce schodowej
to znaczy cop masz na mysli? jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat, popatrze co robisz i ciekawe czy tez takie głupoty bedziesz wypisywał?

Data: 2013-10-14 20:49:13
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-14 17:40, Slawek h pisze:
jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat,
Ty faktycznie nie masz pojęcia o co chodzi, a się udzielasz.

Data: 2013-10-14 21:45:00
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 14 Oct 2013, Slawek h wrote:

to znaczy cop masz na mysli?
jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat,

  Ja w sprawie formalnej, nie dotyczącej meritum dyskusji.
  Raczyłeś popełnić gruby błąd w retoryce, dowodząc, że nie
przykładasz żadnej wagi do drastycznej różnicy między samą rejestracją
obrazu (przez kogokolwiek, niezależnie czy "legalnie" czy
"nielegalnie") a jej upublicznieniem i skutkami tego
ostatniego.

popatrze co robisz i ciekawe czy tez takie głupoty bedziesz wypisywał?

  No właśnie.
  Dobrze ująłeś tę różnicę, szkoda, że nie na początku tekstu ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-14 17:56:18
Autor: janek
Montaz kamer na klatce schodowej
W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba nie o to chodzi

każdy?

a jeżeli nawet to i tak teraz się gapią, nie można wejść do domu bez "monitoringu" sąsiadów

kamery to jedyne skuteczne narzędzie znacząco ograniczające dewastacje, picie chlanie ćpanie w miejscach wspólnych ITD

a ja bym się cieszył tak jak krzysiek napisał

chyba że należysz do tych co chleją pod blokiem palą na klatce i sikają w windzie

Data: 2013-10-14 20:46:44
Autor: Krzysztof 45
Montaz kamer na klatce schodowej
W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba nie o to chodzi

A idąc po ulicy gdzie tą siatkę masz że nikt jej i co w niej jest nie widzi, a kamera na klatce widzi? LOL
To już ociera się o jakąś schizę LOL

Data: 2013-10-14 21:19:27
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-14 20:46, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Inny przykład:
Gdy pan K, lat 45 :) wychodzi do pracy na nocną zmianę, to tak się składa, że do budynku wchodzi pan L, który pracuje w jednej firmie z żoną pana K, a z innymi mieszkańcami budynku nic go nie łączy. Pan L wychodzi z budynku na godzinę przed powrotem pana K.
Pan K wnosi o rozwód, a pani K występuje do Wspólnoty z pozwem o zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-14 21:49:30
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-14 21:19, sqlwiel pisze:
[...]

No i git. I co? Jestem za kamerami :)
Mało tego że one, te kamery, wyczyściły element dokonujący dewastacji
oraz przy ich pomocy mieszkańcy pozbyli się menelstwa i ćpunów z bramy,
to i kurewstwo ukróciły :)
Gorzej z opinią żony pana K lat 45 i pana L na temat kamer, którzy z dużym
prawdopodobieństwem zebrali by spore wpierdol :)

Data: 2013-10-16 10:50:09
Autor: LeonKame
Montaz kamer na klatce schodowej
To nie kamery tylko strach. jakbyscie powiseili atrapy efekt bylby taki sam

Data: 2013-10-14 22:11:23
Autor: Gotfryd Smolik news
Montaz kamer na klatce schodowej
On Mon, 14 Oct 2013, sqlwiel wrote:

Pan K wnosi o rozwód,

  Przyjmijmy.

a pani K występuje do Wspólnoty
z pozwem o zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

  Tak z ciekawości - nie rozpędziłeś się?
  Zbankrutowałbyś gildię p.Rutkowskiego!
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-15 07:16:45
Autor: sqlwiel
Montaz kamer na klatce schodowej

a pani K występuje do Wspólnoty
z pozwem o zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

Tak z ciekawości - nie rozpędziłeś się?

:)
Gdybam sobie. A co? Nie wolno?
Nie są to większe czary z mleka, niż Twoja literalność (zgoda: to nie czary, tylko ścisła literalność właśnie, ale czasem odległa od praktyki), albo witka papieskość.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-15 11:18:54
Autor: Gotfryd Smolik news
Montaz kamer na klatce schodowej
On Tue, 15 Oct 2013, sqlwiel wrote:

:)
Gdybam sobie. A co? Nie wolno?

  Wolno :)
  Ale jakaś podstawa prawna do takich tez by się przydała.

Nie są to większe czary z mleka, niż Twoja literalność (zgoda: to nie czary, tylko ścisła literalność właśnie, ale czasem odległa od praktyki), albo witka papieskość.

  Kiedy ta "papieskość" sprowadza się do oceny szansy wystąpienia starcia
z urzędami. Jak już się przydarzy, to raczej w mniej optymistycznej wersji.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-16 20:20:34
Autor: Shrek
On 2013-10-14 21:19, sqlwiel wrote:
[...]

A teraz nie ma kamer, ale za to w tej klatce regularnie (korzystając z prywatności z braku kamer) chleje piwo pan F. No i co? Pani K wystąpi z pozwem do pana F?

Bez jaj.

Shrek.

Data: 2013-10-15 13:33:27
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2013-10-14 16:28, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Wiesz - było mieszkanie, dopóki tam mieszkałem po kilku interwencjach (czasem wystarczyły moje, czasem wizyta policji) na półpiętrze był spokój. Jak się wyprowadziłem po kilku miesiącach spotykam sąsiadkę i ta się skarży, że teraz to tam sodoma i gomora. Po prostu jak nie reagujesz i czekasz, że inni zrobią to za ciebie, to będziesz 1) miał problemy właśnie z róznymi takimi 2) bedziesz niezaradny życiowo.

--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl

Data: 2013-10-15 18:34:29
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-15 13:33, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Doskonale ciebie rozumiem. Sam to przerabiałem.
Nie sposób upilnować i zawsze trafiały się niespodzianki pomimo interwencji, porządnych domofonów na klatkę schodową i na poszczególne pietra.
Po montażu kamer praktycznie to wszystko się skończyło.

Data: 2013-10-15 23:21:15
Autor: LeonKame
W dniu 2013-10-15 18:34, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Pewnie wystarczylo zamontowac atrapy za 20zł.

Ech ludzie sa debilni coraz bardziej w tym narodzie.

Data: 2013-10-16 07:04:42
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-15 23:21, LeonKame pisze:
[...]

Trzeba być debilem by podpierać się takimi sposobami.
Jeżeli masz być inwigilowany, to będziesz. Wpływu na to nie masz. Nie
mówiąc o świadomości tego faktu i nie tylko za pomocą kamer.
Praktycznie wszystkie budynki użyteczności publicznej posiadają
monitoring. Teren miasta naszpikowany kamerami na każdym kroku.
Ja z tym problemu nie mam. A ci co mają, mogą łazić z maską na głowie.

Data: 2013-10-16 10:48:38
Autor: LeonKame
Montaz kamer na klatce schodowej

Ja z tym problemu nie mam. A ci co mają, mogą łazić z maską na głowie.

Nie masz problemu ale kiedys moze sie okzac ze te kamery dzialaja na twoja szkode.

Data: 2013-10-14 16:00:52
Autor: LeonKame
Montaz kamer na klatce schodowej

ja bym się cieszył a ty narzekasz

Cieszył bys sie z czego ? Ze banda ochroniarzy ma polewke z lokatorow ?

Data: 2013-10-14 17:56:58
Autor: janek
W dniu 2013-10-14 16:00, LeonKame pisze:

ja bym się cieszył a ty narzekasz

Cieszył bys sie z czego ? Ze banda ochroniarzy ma polewke z lokatorow ?

w którym momencie robisz coś czego byś się wstydził?

Data: 2013-10-14 20:58:11
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-14 17:56, janek pisze:

w którym momencie robisz coś czego byś się wstydził?
No jak w którym? Np. odlać się spokojnie nie można. LOL