Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy

Data: 2010-03-07 13:26:31
Autor: Hautameki
Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy
Witam

Własnie załozyłem do roweru nowy licznik, wszystko fajnie, ale mały
czujnik, który przyczepia się do szprychy niestety się zsuwa ;/ Mam
koła Mavic Crossride, które mają nietypowe spłaszczone szprychy. Nie
mam pomysłu jak zamontować czujnik aby się trzymał. Może ktoś z was
przerabiał podobny temat, będę wdzięczy za wszelkie podpowiedzi.

Data: 2010-03-07 14:17:13
Autor: sufa
On 7 Mar, 22:26, Hautameki <hautam...@gmail.com> wrote:
Nie mam pomysłu jak zamontować czujnik aby się trzymał. Może ktoś z was
przerabiał podobny temat, będę wdzięczy za wszelkie podpowiedzi.

Ten który masz trudno jest założyć na płaską, chyba że jakaś
kombinacja, ale to tak zwana radosna twórczość.

Natomiast ten:
http://allegro.pl/item944298010_magnes_do_licznika_na_plaskie_szprychy_i_okragle.html
pasuje znakomicie.
Używam go na płaskiej szprysze i jest OK.

Jacek

Data: 2010-03-07 14:31:32
Autor: dziki
On 7 Mar, 23:17, sufa <jace...@irc.pl> wrote:
> [...]

Ten który masz trudno jest założyć na płaską, chyba że jakaś
kombinacja, ale to tak zwana radosna twórczość.

da sie zalozyc ten zwykly; wymaga tylko troche wiecej sily, zeby ten
plastik wskoczyl na szpryche.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-08 10:58:31
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 07 Mar 2010 13:26:31 -0800, Hautameki napisał(a):

Może ktoś z was
przerabiał podobny temat, będę wdzięczy za wszelkie podpowiedzi.

Ja na siłę wcisnąłem.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-03-08 11:01:15
Autor: Frankie
W dniu 10-03-07 22:26, Hautameki pisze:

[...]

Ale Sigma daje w komplecie magnes na płaskie szprychy, taki oto:
http://tnij.org/f3u1

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-08 15:05:24
Autor: SN .. AP
Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy
A ja wyciągnąłem z tego czegoś sam magnes i przykleiłem to taśmą miękką izolacyjną do szprychy. Trzyma tak już ze 2 lata :) a najfajniejsze ze tego nie widać prawie na szprysze. Chciałem kiedyś w rurkę termokurczliwa dać ale nie chciało mi się odkręcać nypla.

Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy