Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy

Data: 2010-03-08 15:05:24
Autor: SN .. AP
Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy
A ja wyciągnąłem z tego czegoś sam magnes i przykleiłem to taśmą miękką izolacyjną do szprychy. Trzyma tak już ze 2 lata :) a najfajniejsze ze tego nie widać prawie na szprysze. Chciałem kiedyś w rurkę termokurczliwa dać ale nie chciało mi się odkręcać nypla.

Montaż licznika Sigma a płaskie szprychy