Montaż radia w Saturnie za 1zł - przerabiał ktoś?

Data: 2009-11-26 21:50:07
Autor: krzyss
Montaż radia w Saturnie za 1zł - przerabiał ktoś?
Rafał Zawierta pisze:

Tak wiem, być może da się to zrobić pod blokiem na spokojnie, ale powiedzmy że mój święty spokój i wolny czas wyceniam na 100 zł i tyle za doprowadzenie tego do porządku mogę dać. Nie chcę żadnych cudów, wzmacniaczy, wooferów itp - po prostu 6 standardowych głośników ma grać i już.

To lepiej pojedz do serwisu audio i zaplac te 100zl i oni zrobia ci porzadek. Kiedys pojechalem z nowym matizem i w MM wlasnie taka promocja byla, i w salonie powiedzieli ze sorry ale to 60zl doplaty bo matiz to ciezko sie montuje radio...

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2009-11-29 10:35:48
Autor: uzytkownik
krzyss pisze:

i w salonie powiedzieli ze sorry ale to 60zl doplaty bo matiz to ciezko sie montuje radio...

w salonie w nowym matizie mi montowali i jakoś szczególnie ciężko nie było... przejściówka iso, wyjęcie zaślepki z deski, wsunięcie i zamocowanie radia. Radio i montaż gratis do nowego auta.

Data: 2009-11-29 15:01:26
Autor: krzyss
uzytkownik pisze:
krzyss pisze:

[...]

Do wyjecia zaslepki trzeba zdemontowac troche konsoli srodkowej...

--
**** krzyss vel Qkill ****

Data: 2009-11-30 10:00:35
Autor: uzytkownik
krzyss pisze:

Do wyjecia zaslepki trzeba zdemontowac troche konsoli srodkowej...

fakt... zapomniałem... pięć śrubek i tą czarną konsolę pociągamy do siebie bo jest na zatrzaskach

Montaż radia w Saturnie za 1zł - przerabiał ktoś?