Montaż wspomagania kierownicy w nis sanie micra

Data: 2010-03-10 09:18:26
Autor: z
Montaż wspomagania kierownicy w nis sanie micra
KiedyJim pisze:
Witam

Moja kobieta zaczyna narzekać na brak wspomagania kierownicy autko to micra k 11, czy jest możliwość założenia wspomagania, jeśli tak to co by było potrzebne i jakie mogą być przybliżone koszty ? No i podstawowe pytanie czy to w ogóle zdałoby egzamin ?

Kiedyś się dopytywałem o Corsę B w tym temacie.
Ogólnie stanęło na tym żeby sobie dać spokój.
Ostatecznie sprzedałem i kupiłem auto ze wspomaganiem.

Data: 2010-03-10 01:41:19
Autor: BearBag
Montaż wspomagania kierownicy w nissanie micra

Kiedyś się dopytywałem o Corsę B w tym temacie.
Ogólnie stanęło na tym żeby sobie dać spokój.
Ostatecznie sprzedałem i kupiłem auto ze wspomaganiem.

akurat w corsie to grosze wychodzi. Jakies 300-400zl czesci z
uzywanego i 150-200zl robocizna kogos kumatego.

Data: 2010-03-10 13:23:30
Autor: bratPit[pr]
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

zależy jaka ta Corsa B była - rok, silnik,
jeżeli mowa była o wspomaganiu hydraulicznym, to fakt,
bo z elektrycznym sprawa jest trochę cięższa,
brat

Data: 2010-03-10 07:31:58
Autor: BearBag
Montaż wspomagania kierownicy w nissanie micra
gos kumatego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

zale y jaka ta Corsa B by a - rok, silnik,
je eli mowa by a o wspomaganiu hydraulicznym, to fakt,
bo z elektrycznym sprawa jest troch ci sza,
brat

dlaczego cieższa? czesci jeszcze tansze.

Data: 2010-03-10 22:37:58
Autor: z
Montaż wspomagania kierownicy w nis sanie micra
BearBag pisze:
gos kumatego.

zale y jaka ta Corsa B by a - rok, silnik,
je eli mowa by a o wspomaganiu hydraulicznym, to fakt,
bo z elektrycznym sprawa jest troch ci sza,
brat

dlaczego cieższa? czesci jeszcze tansze.

Nie wiem jak teraz ale 2 lata temu problem był z tym "kumatym" a tak czy siak wydatek zbliżał się do 1kpln. Gdybym nie potrzebował "większej fury" to może drążyłbym dalej temat.

Montaż wspomagania kierownicy w nis sanie micra