Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.

Data: 2011-02-24 10:31:18
Autor: Antenka
Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.
On 24 Lut, 18:33, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
- Gdybym wiedzia co filmuj , pewnie tych zdj by nie by o - tak opowiada
pos om S awomir Wi niewski, monta ysta z TVP, kt ry pierwszy przybieg na
miejsce katastrofy smole skiej

Mia a by sensacja - nowy film z miejsca katastrofy smole skiej. By film,
kt ry od dawna kr y po internecie.

S awomir Wi niewski, monta ysta z TVP, kt ry jako pierwszy przybieg na
miejsce katastrofy polskiego samolotu pod Smole skiem, by dzi go ciem
poselskiego zespo u Antoniego Macierewicza. - Za bardzo nie wiem od czego
zacz , bo w a ciwie wszystko ju powiedzia em i pokaza em - m wi
Wi niewski.

Autor filmu ze Smole ska: Us ysza em omot, p niej zobaczy em s up ognia

A Jaros aw Zieli ski z PiS zaproponowa mu, by pokaza film. - Pytano mnie,
czy do mnie strzelano, bo na filmie s ycha trzaski. To trzask p on cego
drzewa - uprzedzi ewentualne pytania Wi niewski. - Czy m g by pan przywo a
ten moment na materiale filmowym, tak eby my us yszeli ten d wi k,
zobaczyli ten moment - poprosi Macierewicz. I monta ysta pokaza .

"Nogi si pode mn ugi y"

Jolanta Szczypi ska chcia a wiedzie : - Na tym filmie wida , e widoczno
jest ca kiem niez a, czy widzia pan mg , czy ona by a? Wi niewski
odpowiedzia , e mg a by a spora. Przypomnia , e wed ug ekspert w chwilami
widoczno dochodzi a do 70 metr w. Jego zdaniem mg a by a ju od 6 rano. I
nie by a sztuczna. - To nies ychanie istotne, przecie mamy rozmowy z wie y,
gdzie mg a dla kontroler w jest zaskoczeniem, pana relacja jest dla nas
szczeg lnie istotna - ucieszy si Macierewicz.

Wi niewski opowiedzia , e w oknie hotelu ustawi kamer . Pokaza pos om
kadry, na kt rych s ycha jak do lotniska w Smole sku nadlatuj Jak i I .
Samolot w nie wida , a wed ug jego relacji powinny by widoczne, s ycha
tylko ich d wi k.

Wi niewski pokaza te uj cie z innego filmu, na kt rym wida czarn
skrzynk . Ten w tek zainteresowa pos w PiS. - Sfilmowa pan czarn
skrzynk o godz. 8:50:01. To bardzo wa na rzecz, bo oficjalne znalezienie
skrzynek to godz. 16 - stwierdzi Macierewicz.

Wi niewski ci gn swoj opowie : - By em przekonany, e to by ma y
samolot, s up ognia by niewielki. Zobaczy em, e to nasz polski samolot. (W
filmie s ycha przekle stwo) Nogi si pode mn ugi y. Nic si nie pali o -
opowiada .

I pr bowa uprzedza pytania pos w: - Cz sto s ysza em pytania dlaczego
stra acy przyjechali tak p no, skoro byli tak blisko? Pyta em stra aka,
my leli, e zdarzy si wypadek na szosie, dlatego najpierw tam jechali -
wyja ni .

Opowiada co zasta na miejscu. - Panowa a zadziwiaj ca cisza. Nie widzia em
adnych walizek, foteli czy szcz tk w cia . M wi to w kontek cie tego, co
widzia em po katastrofie samolotu na Kabatach - m wi monta ysta.

Przyzna , e gdyby mia wiadomo co wydarzy o si w Smole sku, w chwili
gdy filmowa , to pewnie usiad by i p aka . - Gdybym wiedzia co filmuj ,
pewnie tych zdj by nie by o. Nie wiem czy moje psychika by aby w takim
dobrym stanie jak dzisiaj. Pomijaj c to, e musia em sobie radzi z tym sam,
nie dosta em adnej pomocy psychologa - m wi .

Du y samolot Tuska

Nast pnie pos owie zacz li dywagacje na temat tego, e w Smole sku nie
powsta aden lej po upadku samolotu. A powinien by taki jak po uderzeniu
meteorytu, ziemia powinna by przeorana, m wili.

- Prawdopodobnie samolot kozio kowa , st d tak rozrzucone te fragmenty -
analizowa monta ysta TVP. - A by pan 7 [kwietnia - dop.] w Smole sku? -
dopytywa a El bieta Kruk o wcze niejsze o trzy dni uroczysto ci z udzia em
premier w Polski i Rosji. - By em - odpar autor filmu. - A jakim samolotem
przylecia premier? - Du ym - odpowiedzia Wi niewski, a na sali rozleg si
miech. - Tupolewem - doda wiadek - ale nie rozumiem podtekstu
pytania -uci dyskusj z Kruk.

Wi niewski przyzna , e sk ada wyja nienia w prokuraturze wojskowej, ale
nie przes uchiwa a go ani komisja Jerzego Millera, ani nikt z MAK. - A czy
minister zwr ci si do pana o ca y materia filmowy - chcia a wiedzie
El bieta Rafalska. - Na wniosek prokuratury wojskowej poproszono mnie o
wszystkie materia y, jakie zrobi em w Smole sku. Na pewno trafi y do
prokuratury wojskowej i specjalist w wojskowych na Bemowie, nie wiem jak
nazywa si ta komisja - odpowiedzia Wi niewski.

I po raz kolejny dziwi si , e na miejscu nie wybuch o paliwo. - Cz ci,
kt rych dotyka em nie mierdzia y paliwem. Tam by o co najmniej 109 ton
paliwa, ten zapach powinien by - m wi . Stwierdzi , e nie widzia te
zespo w ratunkowych na miejscu, lekarzy.

Pos owie przepytywali S awomira Wi niewskiego trzy godziny.

Wi cej...http://wyborcza.pl/1,75248,9160343,Montazysta_TVP__Nikt_do_mnie_nie_s...

Przemek

--

"Za czas w "rz d w Kaczy skich" Polska by a po miewiskiem, z polityk
zagraniczn naznaczon dezorganizacj i ma ostkowo ci ."

Nie manipuluj kapuściany łbie. Nikt nie strzelał, ale już dziś
wiadomo, że padł rozkaz aresztowania Wiśniewskiego oraz  zniszczenia
materiału filmowego z miejsca katastrofy Tu-154M w dn.10.04.10r. także
sprzętu montażysty. Ów rozkaz nadał służbom rosyjskim nikt inny jak
kłamca lustracyjny i PRL-owski SB-ek udający wcześniej zakonnika,
niejaki Tomasz Turowski - postać wyjątkowo pomroczna.

Antenka

Data: 2011-02-24 19:34:57
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Nie manipuluj kapuściany łbie.

Kto jest tym "kapuścianym łbem" ? Ten z TVP co był na miejscu katastrofy tuż po tym jak się zdarzyła?

Data: 2011-02-24 10:41:07
Autor: Antenka
Manipulacja, manipulacja i jeszcze raz manipulacja!
On 24 Lut, 19:34, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

Kto jest tym "kapu cianym bem" ? <

Jak to kto? Kupa z GóWna, twój partner seksualny niejaki Przemysław
Warzywny. Ty też zresztą należysz do kapustnych - karłowata brukselko.
Spadaj!

Antenka

Manipulacja, manipulacja i jeszcze raz manipulacja.

Data: 2011-02-24 19:42:15
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków, trans.

Data: 2011-02-24 10:48:41
Autor: Antenka
Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.
On 24 Lut, 19:42, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Jak to kto? Kupa z G Wna, tw j partner seksualny niejaki Przemys aw
> Warzywny. Ty te zreszt nale ysz do kapustnych - kar owata brukselko.
> Spadaj!

Nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w, trans.<

Ok brukselko. A za tego transa, kiedyś dostaniesz po dupi! :E

Antenka

Powidz, lubisz to? Kręci cię jak wskakujesz w damskie fatałaszki,
zboku jeden?!  : - /

Data: 2011-02-24 19:54:48
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Trans, nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-02-24 11:25:09
Autor: Antenka
Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.
On 24 Lut, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Trans, nie por wnuj innych do siebie, nie ka dy jest tobie podobny.<

Nie odwracaj kota ogonem!-Kto ma obsesję na punkcie transwestytów? No
kto?!  Ja? Puknij się w swój zakuty gor! Tylko ty i twój kochanek
kapuściany głąb z GóWna -Przemysław Warzywny. bleee

Antenka

Data: 2011-02-24 20:39:09
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lut, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Trans, nie por wnuj innych do siebie, nie ka dy jest tobie podobny.<

Nie odwracaj kota ogonem!-Kto ma obsesję

Na punkcie pedałów, religijnych pierdół o ogniach piekielnych, niemców,
rosjan czy rzekomego zamachu na nieudacznika Kaczyńskiego Lecha?

Data: 2011-02-25 07:57:31
Autor: Przemysław Warzywny
Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie odwracaj kota ogonem!-Kto ma obsesję na punkcie transwestytów? No
kto?!  Ja? Puknij się w swój zakuty gor! Tylko ty i twój kochanek
kapuściany głąb z GóWna -Przemysław Warzywny. bleee

Lustro się kłania trans. Jak sobie radzisz na szpilkach, zboku?

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-24 11:49:06
Autor: Antenka
Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.
On 24 Lut, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Trans, nie por wnuj innych do siebie, nie ka dy jest tobie podobny.<

To ty porównujesz, trans-dupku! No właśnie nie każdy jest GrzegorzemZ.
-transem! :-D he he he

Antenka

Data: 2011-02-24 20:54:23
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lut, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Trans, nie por wnuj innych do siebie, nie ka dy jest tobie podobny.<

To ty porównujesz, trans-dupku!

Ale to nie ja twierdzę że mam pochwę!

Monta?ysta TVP: Nikt do mnie nie strzela?, mg?a by?a prawdziwa.