Monty Williams chce miec Paula w skladzie

Data: 2010-06-23 00:26:13
Autor: sooobi
Monty Williams chce miec Paula w skladzie
Toz to oczywista oczywistosc ale pismaki sugerowaly ze moze Hornets
powinni sprzedac Paula i postawic na Collisona. Doszlo do tego ze
Williams musi mowic w mediach ze on chce widziec Paula w skladzie.

Czy wobec tego hype'u wokol Collisona Hornets nie powinni zrobic sell
high? Wiadomo przy Paulu na pg bedzie gral ogony, na pewno swoje
minuty dostanie na sg, ale to bedzie najnizszy backcourt w lidze.
Skoro Hornets nie beda w stanie wykorzystac pelni mozliwosci Collisona
to moze go sprzedac albo za innego prospekta a najlepiej puscic puscic
go razem w paczce z Poseyem. Co sadzicie?

Data: 2010-06-23 05:12:56
Autor: Leszczur
On 23 Cze, 09:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Toz to oczywista oczywistosc ale pismaki sugerowaly ze moze Hornets
powinni sprzedac Paula i postawic na Collisona. Doszlo do tego ze
Williams musi mowic w mediach ze on chce widziec Paula w skladzie.

No jasne. W koncu winien mu jest przysługę po tym jak Paul
pobłogosławił zatrudnienie Williamsa na posadzie trenera :-)

Czy wobec tego hype'u wokol Collisona Hornets nie powinni zrobic sell high?

Collison to rookie - w dodatku wzięty z dość niskim numerem. Jaki sell-
high sobie wyobrazasz? Boozera sciągną za niego czy co?

Wiadomo przy Paulu na pg bedzie gral ogony, na pewno swoje
minuty dostanie na sg, ale to bedzie najnizszy backcourt w lidze.

Collison na razie przypomina mi sytuację z Sessionsem. Młody PG wokół
którego bylo nieco szumu, bo zagrał kilka świetnych spotkań.

Skoro Hornets nie beda w stanie wykorzystac pelni mozliwosci Collisona
to moze go sprzedac albo za innego prospekta a najlepiej puscic puscic
go razem w paczce z Poseyem. Co sadzicie?

Jeżeli Collison miałby być ceną za pozbycie się Poseya, to ja bym na
to poszedł. Ale skoro mowa o sell-high to chyba chciałbym w wymianę
włączyć Stojaka.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 13:38:38
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Toz to oczywista oczywistosc ale pismaki sugerowaly ze moze Hornets
powinni sprzedac Paula i postawic na Collisona. Doszlo do tego ze
Williams musi mowic w mediach ze on chce widziec Paula w skladzie.

Co najlepiej swiadczy o rozpoczeciu sezonu ogorkowego ;-)

Czy wobec tego hype'u wokol Collisona Hornets nie powinni zrobic sell
high?

Pewnie, ze powinni, ale czy ktokolwiek kupi go po takiej cenie?

Skoro Hornets nie beda w stanie wykorzystac pelni mozliwosci Collisona
to moze go sprzedac albo za innego prospekta a najlepiej puscic puscic
go razem w paczce z Poseyem. Co sadzicie?

Ze to nie byloby zadne sell high... chociaz nie wspomniales kto mialby
isc w druga strone.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-23 06:55:54
Autor: sooobi
Monty Williams chce miec Paula w skladzie
> Czy wobec tego hype'u wokol Collisona Hornets nie powinni zrobic sell
> high?

Pewnie, ze powinni, ale czy ktokolwiek kupi go po takiej cenie?

A to malo teamow ktore szukaja pg?
Pacers ostatnio probowali kupic Ty Lawsona. A kontrakt Murphego tez
chca oddac to niech to zrobia razem z Brandonem Rushem za Collisona i
paskudny kontrakt Okafora:)

> [...]
> go razem w paczce z Poseyem. Co sadzicie?

Ze to nie byloby zadne sell high... chociaz nie wspomniales kto mialby

Za malo mam czasu teraz, zeby szukac im partnera do wymiany. Poki co
probuje kupic bilet w jakis indonezyjskich liniach ktore sa na
europejskiej czarnej liscie i nie akceptuja polskiej karty
kredytowej:)

Data: 2010-06-24 12:58:57
Autor: s
sooobi pisze:
[...]

Podobno wlasnie w tym kierunku ida starania Hornets.
Chca upchnac kontrakt Kalafiora, dodajac Collisona na oslode.

I IMO znacznie sensowniej wygladaja takie ploty, niz ta typu Paul za Cartera i Nelsona.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 05:20:10
Autor: Leszczur
On 24 Cze, 12:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

Podobno wlasnie w tym kierunku ida starania Hornets.
Chca upchnac kontrakt Kalafiora, dodajac Collisona na oslode.

Mało. Tylko Collison jako nagroda za taką kulę u nogi to zdecydowanie
za mało. A i tak Paul może niebawem odejść.

I IMO znacznie sensowniej wygladaja takie ploty, niz ta typu Paul za
Cartera i Nelsona.

A bo poszło w eter, że Hornets rozważają sprzedanie Paula i teraz z
prawa i lewa sypią się chore scenariusze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-24 14:57:11
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I IMO znacznie sensowniej wygladaja takie ploty, niz ta typu Paul za
> Cartera i Nelsona.

A bo poszło w eter, że Hornets rozważają sprzedanie Paula i teraz z
prawa i lewa sypią się chore scenariusze.

Ta plota z Magic jest chorym scenariuszem?
Tzn jaka oferta za Paula bylaby wg Ciebie akceptowalna dla obu stron?
Pamietajac, ze Hornets robia to tylko ze wzgledu na finanse.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 06:13:29
Autor: sooobi
On 24 Cze, 14:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A bo posz o w eter, e Hornets rozwa aj sprzedanie Paula i teraz z
> prawa i lewa sypi si chore scenariusze.

Ta plota z Magic jest chorym scenariuszem?

tak, bo...

Tzn jaka oferta za Paula bylaby wg Ciebie akceptowalna dla obu stron?
Pamietajac, ze Hornets robia to tylko ze wzgledu na finanse.

....zalozmy ze beda chceli go oddac zeby oczyscic salary (szalenstwo) i
dostac cos przyzwoitego w zamian.
Wiec chcieli by przyjac cos na kazda pozycje poza pg bo tam robia
sobie dealem miejsce dla Collisona.

Data: 2010-06-24 15:25:48
Autor: s
Monty Williams chce miec Paula w skladzie
Ta plota z Magic jest chorym scenariuszem?
Tzn jaka oferta za Paula bylaby wg Ciebie akceptowalna dla obu stron?
Pamietajac, ze Hornets robia to tylko ze wzgledu na finanse.

Dowolne wygasajace + stado pickow + cash.
Jezeli rzeczywiscie Hornets maja juz tylko dolarowe klapki na oczach.

Jezeli nie tylko - nie rozmienia sie franchise playera na drobne.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 16:00:22
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ta plota z Magic jest chorym scenariuszem?
> Tzn jaka oferta za Paula bylaby wg Ciebie akceptowalna dla obu stron?
> Pamietajac, ze Hornets robia to tylko ze wzgledu na finanse.

Dowolne wygasajace + stado pickow + cash.

Konkretniej prosze. Bo to podobnie satysfakcjonujaca odpowiedz jak "za
wystarczajaco dobra paczke". Fajnie, ale ja pytam czy takie istnieja gdy
mowa o graczu ze scislej ligowej czolowki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 16:07:48
Autor: s
[...]

A co to ma za znaczenie, ktory wygasajacy gracz to bedzie?
Albo nawet i niejeden, gdyby dorzucac Poseya

Do tego 3 picki pierwszorundowe + 3 mln.

I masz deal, ktory wyczysci im payroll lepiej, niz oferta Orlando.

..... jezeli rzeczywiscie przyjmujemy, ze idzie tylko o kase.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 16:19:11
Autor: wiLQ
> [...]

Albo nawet i niejeden, gdyby dorzucac Poseya
[...] I masz deal, ktory wyczysci im payroll lepiej, niz oferta Orlando.

Halo! Toz Vince bylby w tej wymianie wygasajacym kontraktem.
Plus w oryginalnym poscie zniknal z tej ploty wlasnie Posey.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 07:23:33
Autor: sooobi
On 24 Cze, 16:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> I masz deal, ktory wyczysci im payroll lepiej, niz oferta Orlando.

Halo! Toz Vince bylby w tej wymianie wygasajacym kontraktem.

Ale po co im kontrakt Nelsona?

Data: 2010-06-24 16:33:34
Autor: s
Monty Williams chce miec Paula w skladzie
I masz deal, ktory wyczysci im payroll lepiej, niz oferta Orlando.
Halo! Toz Vince bylby w tej wymianie wygasajacym kontraktem.

Ale po co im kontrakt Nelsona?

I gdzie picki + kasa? :-)

IMO taki Nowy Jork dalby do czegos w rodzaju Curry + Chandler cokolwiek z pozostalych u nich pickow, jakiegos mlodziaka, gdyby bylo trzeba, a i kasa by sie znalazla.

I nagle, niczym Boston swego czasu, byliby calkiem sensownym miejscem ladowania jakiejs konkretnej gwiazdy.

Pozdr
Slawek

Monty Williams chce miec Paula w skladzie