Moon

Data: 2009-12-12 17:57:50
Autor: Monty
Moon
Ktoś kiedyś pytał o ten film na prf. Wczoraj obejrzałem - polecam. Może nic odkrywczego, ale strasznie mi się podobało, imho najlepszy film s-f od dobrych kilku(nastu?) lat. No i ta muzyka... Nie pamiętam co ostatnio z tematyki s-f tak mi się podobało.

Monty

Data: 2009-12-12 18:34:59
Autor: 2late
Moon
On 12/12/2009 5:57 PM, Monty wrote:
[...]

Biograficzny?

MSPANC  ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

Data: 2009-12-12 19:11:01
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik Monty napisał:
[...]

Fajny klimacik w tym filmie :)

Data: 2009-12-12 18:29:31
Autor: FELiX
Moon
W dniu 2009-12-12 19:11, Street Fighter pisze:
Użytkownik Monty napisał:
[...]

No i poza klimacikiem nic innego.

Data: 2009-12-12 19:35:55
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik Monty napisał:
[...]

Niektore filmy oglada sie wlasnie dka klimaciku.

A story w The Moon, moze proste, ale mimo wszystko fajne. Wlasciwie takiego pomyslu nigdzie nie bylo.

Data: 2009-12-12 23:17:25
Autor: Solar
Moon
Monty pisze:
[...]

MSZ Pandorum o wiele lepsze. Zdecydowanie inny, ale swój klimat trzyma. Dla mnie Moon powinien albo skończyć się dużo wcześniej, albo mieć jeszcze jakieś zakońćzenie...
Choć nie powiem, dla lubiących S-F warty uwagi.

"Nie kupuj książek bez uprzedniego zasięgnięcia rady osób pobożnych, dobrze zorientowanych. Mógłbyś kupić rzecz bezużyteczną albo zgoła szkodliwą."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-12-13 00:12:53
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik Solar napisał:
Monty pisze:
[...]

MSZ Pandorum o wiele lepsze.

Inne :) Ale nie ma co Moona z Pandorum porownywac, raczej sie cieszyc, ze sie dwa takie filmy pojawily :)

Data: 2009-12-13 19:06:23
Autor: Habeck Colibretto
Moon
Dnia 12.12.2009, o godzinie 17.57.50, na pl.rec.film, Monty napisał(a):

[...]

Rzeczywiście film godny uwagi. Dla chcących obejrzeć odradzam zajawkę, która właściwie opisuje cały film.
Ale mimo, że po zajawce spodziewałem się o czym będzie film, to obejrzałem
go z wielką przyjemnością. Moim zdaniem lepszy od District 9, choć to
zupełnie inne klimaty (ale jeden i drugi SF - to jak Aliens vs Odyseja
kosmiczna).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-12-16 14:13:58
Autor: Tiber
Moon
Silly, silly Monty nabazgrału:

Może nic odkrywczego, ale strasznie mi się podobało, imho najlepszy
film s-f od dobrych kilku

Bzdura, w każdym tego słowa znaczeniu. No chyba, że DGCC, ale wtedy nie
podskoczysz.

(nastu?) lat.

Kilkuset.

--
tbr

Data: 2009-12-16 23:49:28
Autor: neuro
Moon
On Dec 16, 2:13 pm, "Tiber" <pra_an...@poczta.onet.pl> wrote:

Bzdura, w każdym tego słowa znaczeniu. No chyba, że DGCC, ale wtedy nie
podskoczysz.

   Zgadzam się, przyjemne kino ale nic przełomowego. Takiemu choćby
"Sunshine" czy "Cypher" do pięt nie dorasta... O D9 nie wspominając ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-12-19 21:46:34
Autor: smogg
Moon
homo sapiens o pseudonimie "neuro" naskrobał/a:

Zgadzam się, przyjemne kino ale nic przełomowego. Takiemu choćby
"Sunshine" czy "Cypher" do pięt nie dorasta... O D9 nie wspominając ;)

Nie znałem filmu Cypher - dzięki za tytuł, wygląda obiecująco :)

pozdr,
p.

pozdro
smogg

Data: 2009-12-19 13:47:20
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik smogg napisał:
[...]

Ogolnie fajny jest :)

Obejrzalbym cos jestcze w pdobomnych klimatach do filmow z tego watku...

Data: 2009-12-21 09:56:02
Autor: Ghost
Moon

Użytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b1ed3ba-7b6d-4995-8a6b-60a91f039165m3g2000yqf.googlegroups.com...
On Dec 16, 2:13 pm, "Tiber" <pra_an...@poczta.onet.pl> wrote:

  Zgadzam się, przyjemne kino ale nic przełomowego. Takiemu choćby
"Sunshine"

Nie no tego zjawiska, ze taki film moze sie komus podobac nigdy nie zrozumiem.

Data: 2009-12-21 11:18:43
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Gusty sa rozne.

A space oper malo.

Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.

Tez mi sie ten film podobal.

Data: 2009-12-26 18:38:21
Autor: Tiber
Moon
Silly, silly Street Fighter" <"street.fighter nabazgrału:

"Sunshine" space operą? LOL.

--
tbr

Data: 2009-12-26 19:15:02
Autor: Street Fighter
Moon
Użytkownik Tiber napisał:
[...]

No pewnie, toz to komedia romantyczna byla...

Data: 2009-12-26 19:26:34
Autor: Rais
Moon
W dniu 2009-12-26 19:15, Street Fighter pisze:
Użytkownik Tiber napisał:
[...]

No ale nie space opera...

--
pzdr