Morale w armii

Data: 2012-03-24 19:03:28
Autor: pluton
Morale w armii
Żeby zbudować nowy dom trzeba stary rozwalić do fundamentów

Pan profesor Romuald Szeremietiew poruszał ostatnio kwestię odbudowy
morale w Wojsku Polskim.

Pan profesor 'mój asystent zbierał dla mnie lapówy' Romuald
ma rację: Trzeba rozpierdolić w pył to żałosne wojsko ludowe,
fundamenty wyrwać i zmielić a potem ... broń boże nie budować żadnego
wojska.

Jeżeli komu¶ lepiej staje od tego, że Polska ma jakiego¶ tam generała,
to niech raczej przerzuci się na ołowiane zołnierzyki i wiagrę.

Nullification

Data: 2012-03-24 20:00:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Morale w armii

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkl2ds$hue$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne. A je¶li jeste¶ jeszcze młody i nie chorujesz na nic, to b±Ľ za zlikwidowaniem szpitali i innych tego rodzaju przybytków.
Pier..olenie dla pier...olenia!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-03-24 20:11:43
Autor: pluton
Morale w armii
> [...]

Jasne. A je¶li jeste¶ jeszcze młody i nie chorujesz na nic, to b±Ľ za
zlikwidowaniem szpitali i innych tego rodzaju przybytków.

Zapro¶ sobie generała na ¶więta.

Nullification

Morale w armii